۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
ظرفیت اشتغال ۶۰۰ نفر در شرکت ترانسفوی زنجان فراهم شد
استاندار زنجان:

ظرفیت اشتغال ۶۰۰ نفر در شرکت ترانسفوی زنجان فراهم شد

زنجان - استاندار زنجان با اشاره به رفع مشکلات مدیریتی و مالی شرکت ترانسفو زنجان،گفت: ظرفیت استخدام ۶۰۰ نفر در این شرکت فراهم شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری زنجان در محل جهاد دانشگاهی استان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  نخستین جلسه  شعار سال در سوم فروردین برگزار و اقدامات در این زمینه آغاز شده است. 

وی اظهار کرد: نقشه راه تحقق شعار سال در زنجان تدوین شده است و هیچ مدیری نباید وظایف خود را به بهانه کرونا ویروس تعطیل کند.

استاندار زنجان، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید با رعایت پروتکل وظایف خود را دقیق انجام دهیم و موضوعاتی مانند ساخت و ساز غیر مجاز، تخریب محیط زیست، فعالیت‌های غیر قانونی و بنگاه‌داری غیر مجاز باید پیگیری شود تا تخلف رخ ندهد. 

حقیقی به مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: چهار واحد مسکونی با درصدهای مختلف پیشرفت فیزیکی  بلاتکلیف مانده‌اند و باید مشکلات این واحدها رفع شود. 

وی  تاکید کرد: مدیران باید گزارش فعالیت خود در سال قبل را ارائه کرده و برای سال ۹۹ هم هر سه ماه باید مدیران به مردم گزارش را از طریق رسانه ها به مردم منعکس کنند. 

استاندار زنجان،به واحدهای مشکل‌دار در زنجان اشاره کرد و گفت: شرکت نخ تایر در تملک بانک بود که در این زمینه اقدامات خوبی انجام گرفت و به سوددهی خوبی رسیده است و همچنین شرکت ترانسفو زنجان که مشکلات مدیریتی و ملی داشت حل شد و سال گذشته ۳۰۰ نفر استخدام شد وامسال حدود ۳۰۰ نفر استخدام می‌شود و استخدام‌های شرکت ایران ترانسفو بومی استان است و نباید غیر بومی استخدام شود. 

حقیقی به اشغال تخت بیمارستانی در استان زنجان اشاره کرد و  افزود: اشغال تخت در این بخش ۲۹ تا ۳۰ درصد است. 

وی به اتفاقات رخ داده در سال گذشته اشاره کرد و یاد آورشد: در حوزه اقتصادی به همه بنگاه‌های اقتصادی و کوچک توجه خوبی شد و  در سال گذشته زنجان سومین استان امن کشور در خصوص سرمایه گذاری شد.

استاندار زنجان، به اجرای پنجره واحد در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در خصوص پسماند هم وارد کار شدیم. 

کد خبر: ۱۶٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha