۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
۱۷۷ مجوز بی‌نام سرمایه گذاری در گیلان صادر شد
استاندار گیلان:

۱۷۷ مجوز بی‌نام سرمایه گذاری در گیلان صادر شد

رشت- استاندار گیلان از شناسایی ۳۰۳ عرصه مستعد سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: ۱۷ مجوز بی نام در استان صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با بیان اینکه صدور مجوزهای بی‌نام با هدف تسهیل در سرمایه‌گذاری روند مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: از ۳۰۳ عرصه مستعد شناسایی شده از سوی دستگاه اجرایی برای صدور مجوز بی نام سرمایه گذاری، تاکنون برای ۱۷۷ مورد مجوز لازم صادر شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

وی با تاکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی به شناسایی و معرفی متوازن عرصه در سطح استان جهت صدور مجوز بی نام با هماهنگی فرمانداران استان، اظهار داشت: برای مدیریت بهینه در واگذاری عرصه های مذکور باید سامانه یکپارچه واگذاری عرصه و مجوز بی نام ایجاد شود.

استاندار گیلان بر ضرورت شناسایی عرصه‌های مستعد در شهرستان‌های محروم از مجوزهای بی نام توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد و گفت: باید به مساله توسعه متوازن گیلان با رویکرد تحقق سند آمایش سرزمین توجه داشت.

وی همچنین به موضوعات دیگری همچون روند کند بررسی پرونده‌های مربوط به پرداخت تسهیلات حوزه گردشگری، دشواری تامین تضمین برای متقاضیان تسهیلات ناوگان حمل و نقل و طولانی بودن بررسی پرونده‌های مجتمع خدمات رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: دستگاه های مربوطه و بانک های عامل باید در جهت رفع موانع موجود همت بیشتری داشته باشند.

عباسی با اشاره به تدابیر دولت در حوزه فرزندآوری ، به تسهیلات این بخش اشاره و تصریح کرد: سهم تسهیلات این بخش قابل افزایش است و بانک ها باید در جهت تخصیص آن عملکرد بهتری را داشته باشند.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha