۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
وضعیت موجود و قطعی آب برای همدان قابل قبول نیست
حاجی بابایی:

وضعیت موجود و قطعی آب برای همدان قابل قبول نیست

همدان - حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وضعیت موجود و قطعی آب برای همدان قابل قبول نیست، گفت: اولویت اول ما آبرسانی به همدان است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بروز مشکلات تأمین آب در همدان و قطعی‌های مکرر اظهار کرد: دولت و وزارت نیرو با توجه به قول‌های رئیس جمهور در سفر به استان همدان مبنی بر آبرسانی، تلاش‌های موثری انجام می‌دهند و در این راستا تمام توان وزارت نیرو برای رساندن آب به همدان به کار گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تمام توان لازم استانی، ملی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به کار گرفته شود تا در کمترین زمان ممکن آب به همدان برسد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وضعیت موجود و قطعی آب برای همدان قابل قبول نیست، ادامه داد: همه مسئولان اجرایی از استاندار تا سایر مدیران کار را پیگیری می‌کنند تا هرچه زودتر آب به همدان برسد.

وی تأکید کرد: پروژه تأمین آب همدان اعتبار لازم را دارد فقط باید از نظر عملیاتی، دستگاه‌های اجرایی کار را شتاب بدهند تا آب به موقع برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه در این فرصت باید از راه‌کارهایی بهره برد تا مشکل آب شرب همدان کاهش یابد و مردم کمتر با مشکل مواجه شوند، یادآور شد: راه‌کارهایی چون جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی و اجاره چاه انجام تا طرح آبرسانی به همدان انجام شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه اولویت اول ما آبرسانی به همدان است، گفت: حل مشکل تصفیه‌خانه بهشتی نیز در دستور کار است تا روند حل مشکل آب در همدان به سرعت انجام گیرد.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 0
      راست میگی!!!!!!!!؟؟؟؟؟