۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
امروز «شستا» در برج شیشه‌ای فعالیت می‌کند
وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی:

امروز «شستا» در برج شیشه‌ای فعالیت می‌کند

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی گفت: تقدیر ویژه از کادر درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، " محمد شریعتمداری " در هفته کارگر در نشستی صمیمانه و  ویدئو کنفرانسی با مدیران کل و درمان سازمان تامین اجتماعی از تلاش های مستمرکارکنان خدوم حوزه بهداشت و درمان تامین اجتماعی قدردانی کرد.

تقدیر از کادربهداشت و درمان

وی با مقایسه تلاش های امروز کادر بهداشت و درمان با مجاهدت های دوران دفاع مقدس  تاکید کرد : باوجود همه محدودیت ها و فشار  تحریم های ظالمانه،   این عزیزان تلاش زیادی انجام دادند.

شریعتمداری افزود : به لطف الهی در کشورمان برخلاف تمام محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و فشار ۴۰ ساله نظام سلطه علیه ملت ایران درهمین دوران کوتاه دولت تدبیر و امید،   خدمات بسیار خوبی درحوزه بهداشت و درمان انجام شد  و زیرساخت های مناسبی به وجود آمد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : پس از ورود ویروس کرونا به کشورمان، به لطف الهی و همت کادر درمانی بیمارستان های علوم پزشکی، ارتش، سپاه و تامین اجتماعی،   کرونایی مانده  در کنارخیابان یا مبتلای محروم از تخت بیمارستانی نداشتیم.

وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی ادامه داد : مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات شایان توجهی به نظام سلامت داشتند و علاوه برانجام وظایف خود نه فقط به بیمه شدگان تامین اجتماعی بلکه به تمام  مردم کشور کمک می کنند. همه کادردرمانی دربیمارستان ها و درمانگاه های تامین اجتماعی هم  با روی گشاده ، پذیرای بیماران کرونایی بودند.  

شریعتمداری افزود : حدود ۱۰درصد فعالیت های بهداشتی، درمانی کشور در سازمان تامین اجتماعی انجام شد، در خدمات بستری حدود ۳۰ درصد از مراجعات به سازمان تامین اجتماعی مرتبط  و در بیماری کرونا از این تعداد نیز بیشتر بود، زیرا  مردم با دیدن تابلوی مراکز درمانی به آن مراجعه می کردند و برای آنان تفاوت اهمیت چندانی نداشت که بیمه شده آن مرکز هستند یا خیر.

کد خبر: ۱۶٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha