۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
نحوه فروش بلیت‌های جام جهانی

نحوه فروش بلیت‌های جام جهانی

دبیر کارگروه فروش بلیت‌های جام جهانی گفت: سهمیه ایران از بلیت‌های جام جهانی ۲۰ هزار عدد است که سه هزار بلیت برای خانواده فوتبال در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، علی میر غفاری افزود: از ۱۷ هزار بلیت باقی مانده تعدادی در مراحل اول و دوم فروش رفت و آخرین مرحله نیز چند روزی است که آغاز شده است و با قرعه کشی و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد.

میر غفاری گفت: از چهارشنبه ۲۶ مرداد، فروش بلیت‌ها آغاز شده و تقریبا بیشتر بازی‌ها فروش رفته و تعدادی بلیت برای بازی ایران ـ ولز باقی مانده است.

به گفته دبیر کارگروه فروش بلیت‌های جام جهانی، قیمت بلیت‌ها از کتگوری ۳؛ جایگاه ۳ به جایگاه ۲ و جایگاه یک به ترتیب ۲۵۰؛ ۶۰۰ و ۸۰۰ ریال قطری است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران نیز گفت: بخشی از این بلیت‌ها به عنوان vip در برخی آژانس‌های گردشگری مجاز به فروش می‌رسد.

حرمت الله رفیعی افزود: برای فروش بلیت‌های مچ هاسپیتالیتی فقط یک آژانس قرارداد دارد و یک آژانس هم از طریق کشور ثالث سهمیه گرفته است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران می‌گوید: بسته‌های در نظر گرفته شده برای هواداران فوتبال بسته‌های گرانی است و کف قیمت بسته از ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون است.

رفیعی با هشدار درباره فروش بلیت در بازار سیاه گفت: هواداران از مجرای قانونی بلیت تهیه کنند.

مدیر عامل آژانس گردشگری هم می‌گوید: تهیه بلیت از بازار سیاه مشکلاتی دارد و در جام جهانی گذشته افرادی که از واسطه‌ها بلیت تهیه کردند با مشکلاتی روبرو شدند.

محسن رشنواد افزود: بلیت‌هایی که در آژانس‌ها به فروش می‌رسد، ویژه است و شماره دارد.

بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر برگزار خواهد شد و ایران در این بازی‌ها با انگلیس، آمریکا و ولز هم گروه است. هواداران می‌توانند برای تهیه بلیت‌های جام جهانی از طریق فدراسیون فوتبال و آژانس‌های گردشگری طرف قرارداد اقدام کنند.

کد خبر: ۱۶۹٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha