۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۷۸۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام هزینه شد
استاندار ایلام:

۷۸۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام هزینه شد

ایلام- استاندار ایلام گفت: در سال جاری ۷۸۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان اظهار کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده مسیر ایلام - مهران تا اربعین چهار خطه می شود و روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب در مهران تامین شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین برق پایانه مرزی مهران، افزود: برق ۳۰ مگاواتی در مهران به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات لاین دوم پل صلواتی ایلام، گفت: عرشه این پل آماده شده و تا قبل از اربعین لاین دوم این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

دکتر بهرام‌نیا به اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای اسکان زائران گفت: مساجد، حسینیه‌ها، سالن های ورزشی، مدارس و ... در شهرستان های زائر پذیر محل اسکان زائران خواهد بود و تاکنون از تمامی این فضاها در شهرستان های چرداول و ملکشاهی بازدید شده است.

وی در ادامه گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر در شهرستان های زائر پذیر و سایت چغاسبز ایلام اسکان داده می شود و تا اربعین تلاش داریم این تعداد اسکان از این میزان نیز عبور کند.

رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به مشکلات مالی در این حوزه، اضافه کرد: هنوز یک ریال از اعتبارات به دست استان نرسیده است اما مدیران طی هشت ماهه گذشته برای امور اربعین جهادی وارد عمل شدند.

وی افزود: تاکنون ۷۸۰ میلیارد تومان در امور اربعین هزینه شده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      1 0
      اگه شما راست میگید بیمارستان جدید را که‌ داره قدیمی میشه افتتاح کنید سیل بند بازارچه مرکز شهر را که‌ یک سال است تخریب شده و بوی گند و کثافت شهر را فراگرفته درست گنید بلوار های اصلی که خراب شده اند درست کنید و.....
    • یار آقا IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 0
      با این همه مثلا کار شما چرا ایلام هنوز هم تغیری ایجاد نشده برادر وضعیت معابر داخلی بیرونی تغییر اصاصی نداره نه زمینی نه هوایی چرا این همه بلوف می‌زنید فقط واسه اعتبار خودتون هستش. وقتی هر کسی میشینه تخت مسئول وقتی میتونه درک کنه که وضع استان چه جوری هستش که از گوشت خون مردم همون شهر باشه نه غیر بومی چرا نباید از ظرفیت های خوب استانی استفاده بشه.
    • ایرانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      2 0
      آقا همه فقط تو اربعین وماه محرم به احترام امام حسین ،بقیه سال ول میکنن میرن،ایلام هنوز جز استان های محرومه نیاز به رسیدگی بیشتر لازمه