۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
تسریع در تخلیه انبارهای فرودگاه امام خمینی پس از ورود دستگاه قضا

تسریع در تخلیه انبارهای فرودگاه امام خمینی پس از ورود دستگاه قضا

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بعد از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران حدود ٣ هزار ۵٠٠ اظهار نامه تنظیم شده و کار تعداد ١٠٠٠ اظهارنامه انجام و توسط اموال تملیکی تحویل گرفته شده است.

به گزارش بازار، پنج روز پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، ابوالفضل اکبرپور مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در نشستی بر سرعت گیری تنظیم اظهارنامه‌ها با ورود دستگاه قضا خبر داد و گفت: بعد از این بازدید از حدود ٣ هزار ۵٠٠ اظهار نامه تنظیم شده کار تعداد ١٠٠٠ اظهارنامه انجام و توسط اموال تملیکی تحویل گرفته شده است.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: بعد از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران حدود ٢ هزار و ۵٠٠ قبض انبار مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحویل داده شده است و از روز شنبه ۲۲ مرداد همکاران دستگاه قضا برای پیگیری امور در گمرک مستقر شدند تا در ١۵ روز آینده تمام کالاهای مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحویل این ستاد شود.

به گفته اکبرپور، پس از ورود دستگاه قضایی به موضوع کالاهای متروکه در گمرک فرودگاه امام (ره) ۳۸ هزار اظهارنامه کالای متروکه به سازمان اموال تملیکی ارائه شد که این سازمان تاکنون ۲۶ هزار اظهارنامه کالای متروکه را تحویل گرفته و ۱۲ هزار اظهارنامه دیگر در روزهای آتی به انبارهای سازمان تملیکی منتقل خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۸٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha