۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
احتمال بازگشت قیمت اتریوم به بالای ۲ هزار دلار بسیار زیاد است| پیش بینی اهداف قیمت
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال بازگشت قیمت اتریوم به بالای ۲ هزار دلار بسیار زیاد است| پیش بینی اهداف قیمت

پس از عبور از سطح روانی ۲۰۰۰ دلار در هفته گذشته، قیمت توکن ETH به ۱۸۵۰ دلار کاهش یافت و با اینحال به نظر می رسد روند کلی قیمت همچنان مثبت است.

به گزارش بازار، همانطور که در پیش‌بینی قیمت اتریوم در ماه گذشته توضیح داده شد، قیمت کاملاً به هدف قبل از ادغام شبکه این رمزارز رسیده است. پس از عبور از سطح روانی ۲۰۰۰ دلار در هفته گذشته، قیمت توکن ETH به ۱۸۵۰ دلار کاهش یافت.

ارزهای دیجیتال این هفته را با یک اقدام منفی قیمت بیت کوین آغاز کرده و اکثر آلتکوین ها نیز با عقب نشینی های جزئی مواجه شدند. با این وجود، بازارها صبح چهارشنبه به رنگ سبز درآمده و قیمت های بیت کوین و اتریوم تقریباً به مسیر خود بازگشتند.

با خبر آزمایش موفقیت آمیز توسعه دهندگان ادغام در شبکه تست گورلی، قیمت اتریوم به بالاترین حد خود در ۳ ماه گذشته رسید. این توسعه شبکه به طور قابل توجهی علاقه سرمایه گذاران را افزایش داده و اعلام اجرایی شدن احتمالی فؤآیند ادغام در تاریخ ۱۵ سپتامبر نیز بازار اتریوم را داغ تر کرد.



پیش بینی قیمت اتریوم

احتمال بازگشت قیمت اتریوم به بالای ۲ هزار دلار بسیار زیاد است| پیش بینی اهداف قیمت

نگاهی به نمودار قیمت اتریوم، شکل گیری یک گُوِه صعودی را نشان می دهد. در حالی که قیمت ممکن است برای مدتی طولانی در این کانال به افزایش خود ادامه دهد، بر هم خوردن این الگو می تواند منجر به ریزش شدید قیمت شود.

پس از بازیابی موفقیت آمیز سطح قیمت ۱۹۰۵ دلار، به نظر می رسد ETH به عنوان توکن بومی بزرگترین پلت فرم قرارداد هوشمند به سمت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود در حرکت است. همچنین سطح MA ۲۰۰ و سطح اصلاح ۰.۵ Fib در منطقه ۲۲۴۷ دلار منطبق است.

اگر گاوها قبل از ادغام شتاب کافی داشته باشند، به نظر می رسد پیش بینی قیمت اتریوم روی ۲۶۴۳ دلار یعنی نقطه اتصال اوج آوریل به کف ژوئن در منطقه اصلاح فیب ۰.۶۱۸ در دسترس باشد.

کد خبر: ۱۶۸٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha