۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
رویداد «کلینیک سیار مشاوره صنعت» سمنان برگزار شد | عارضه یابی از تولید
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

رویداد «کلینیک سیار مشاوره صنعت» سمنان برگزار شد | عارضه یابی از تولید

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک رویداد کلینیک سیار مشاوره صنعت با مشارکت کلینیک کسب و کار و همکاری شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک رویداد کلینیک سیار مشاوره صنعت با مشارکت کلینیک کسب و کار و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان شد، بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای با هدف ارتقای کسب و کار، محور این طرح مشترک بود.

وی با بیان اینکه مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری و تامین مالی دیگر محور برگزاری رویداد کلینیک سیار مشاوره صنعت استان سمنان بود، افزود: در این کلنیک پیرامون مشکلات حقوقی شرکت‌ها و همچنین سیاست‌گذاری‌ها نیز بحث شد.

عارضه یابی از تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از عارضه یابی به مثابه یکی دیگر از محورهای برگزاری رویداد کلینیک سیار مشاوره استان خبر داد و ابراز کرد: مشاوره در زمینه بازاریابی و بازرگانی همچنین تامین ورودی و مواد اولیه از جمله دیگر بخش هایی بود که در این رویداد مطرح شد.

مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری و تامین مالی محور برگزاری رویداد کلینیک سیار مشاوره صنعت استان سمنان بود

باقری با بیان اینکه مشاوره در زمینه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی و فناوری اطلاعات از جمله موضوعات و محورهایی بود که کلینیک سیار مشاوره صنعت استان سمنان مطرح شد، تاکید کرد: این کلینیک در زمینه مشاوره آماده سازی بنگاه‌ها برای ورود به صنعت را نیز در دستور کار قرار داد تا بتوانیم شاهد ارتقای واحدهای تولیدی باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک مهمترین رویکرد این کلینیک بوده است، بیان داشت: در این طرح واحدهای صنعتی استان سمنان با توجه به خدمات قابل ارائه در کلینیک از مشاوره رایگان متخصصان این حوزه ها بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در ادامه گفت: یک هزار و ۱۶۰واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعالیت دارند که اشتغال و توسعه اقتصادی استان، نقش و تاثیرگذاری مهم آنها است.

کد خبر: ۱۶۸٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha