۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
روند قیمت دوج لون مارس همچنان نزولی است| آیا توکن ELON شکست خواهد خورد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

روند قیمت دوج لون مارس همچنان نزولی است| آیا توکن ELON شکست خواهد خورد؟

اگرچه اکثر آلتکوین ها به طور قابل توجهی از پایین ترین سطح خود در ماه ژوئن افزایش یافته اند، توکن ELON هنوز بهبودی در وضعیت خود نشان نداده و روند قیمت آن همچنان نزولی است.

به گزارش بازار، شرایط بازار رمزارز «دوج لون مارس» همچنان مساعد به نظر نمی رسد. اگرچه اکثر آلتکوین ها به طور قابل توجهی از پایین ترین سطح خود در ماه ژوئن افزایش یافته اند، توکن ELON هنوز بهبودی در وضعیت خود نشان نداده است.

توکن دوج لون متعلق به دسته ای از ارزهای دیجیتال است که در اصطلاح به آنها «میم کوین» می گویند. در اوج روند صعودی خود، این ارز تبدیل به یکی از پر بازده ترین رمزارزهای بازار تبدیل شده و ارزش بازار آن به ۱.۲ میلیارد دلار رسید.

اما در حال حاضر، قیمت دوج لون حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۳۶ دلار است که نسبت به روز دوشنبه، ۰.۳۷ درصد کاهش یافته است. با این حساب، ارزش این توکن ۸۶ درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۲۵۹ دلار است که در نوامبر ۲۰۲۱ مشاهده شد.

پیش بینی قیمت دوج لون

روند قیمت دوج لون مارس همچنان نزولی است| آیا توکن ELON شکست خواهد خورد؟

نگاهی به نمودار توکن ELON نشان می‌دهد که قیمت برای ماه‌ها حتی تلاشی برای افزایش نداشته است. با این حال، قیمت فعلی ۶۰ درصد از پایین ترین قیمت ژوئن خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۲۱ دلار افزایش یافته است. اگر سرمایه گذاران از این توکن استقبال بیشتری کنند، احتمال افزایش بیشتر قیمت وجود دارد.

اما در یک بازه زمانی گسترده تر، پیش‌بینی قیمت این توکن همچنان نزولی است. قیمت باید از خط روند نزولی خود خارج شده و به بالاتر از ۰.۰۰۰۰۰۰۵۸ دلار برسد تا قدرت خود را برای میل به صعود نشان دهد.

این سطح قیمت با سطح اصلاحی فیب ۰.۳۸۲ مطابقت دارد. عامل دیگری که ممکن است بر قیمت آن تأثیر بگذارد، اقدام قیمت بیت کوین است. کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین ممکن است باعث ایجاد یک حرکت نزولی شدید دیگر در آلت کوین ها شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha