۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
دومین مرحله حمل کالاهای اساسی از چابهار آغاز شد
با حجم ۳۲ هزار تن

دومین مرحله حمل کالاهای اساسی از چابهار آغاز شد

مشهد- رییس اداره حمل و نقل کالا در اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بخش نخست حمل کالای اساسی از چابهار به استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۳۰ فروردین ماه گذشته با حمل ۵۲ هزار تن کالا انجام شد.

 به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی محمدعلی خانی افزود: در این مدت ۵۰ هزار تن گندم و دو هزار تن برنج به وسیله یک هزار و ۹۵۰ دستگاه کامیون  به مقاصد گوناگون استان صورت گرفت که نشان دهنده فعالیت بسیار موثر شرکت های حمل ونقل در جابجایی این حجم از کالای اساسی بوده است.

 وی ادامه داد: بر خلاف تردد ناوگان جاده ای حمل مسافر در مجموع حمل و نقل کالای داخلی در استان طی فروردین ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال تغییری نداشته است هرچند برخی محدودیت ها در خصوص کرونا وجود داشته و رانندگان ناوگان یاد شده فاصله گذاری اجتماعی را در فعالیتهای خود رعایت کرده‌اند.

خانی گفت: هر ساله با توجه به تردد پرحجم نوروزی خودروها در جاده‌های کشور از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین محدودیتهایی برای تردد ناوگان حمل بار ایجاد می شد که خوشبختانه امسال به دلیل کاهش سفرهای جاده ای این محدودیتها نبود واین مساله به تردد روان تر کالا در مسیر جاده های استان کمک کرد.  

 وی افزود: هم‌اینک پس از یک وقفه چند روزه، از روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه، بارگیری بخش دوم محموله کالای اساسی استان به حجم تقریبی ۳۲ هزار تن کالا از بندر چابهار آغاز شده است.​

کد خبر: ۱۶٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha