۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
تعیین تکلیف واحدهای صنعتی به بیکاری کارگران سمنانی منجر نشود
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

تعیین تکلیف واحدهای صنعتی به بیکاری کارگران سمنانی منجر نشود

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: اجرای طرح‌های قانونی برای تعیین تکلیف واحدهای صنعتی و تولیدی استان به بیکاری کارگران منجر نشود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای صبح شنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی سمنان با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران می‌تواند به توسعه کسب‌وکار و اشتغال منجر شود، تاکید کرد: باید حمایت از واحد های تولیدی را مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه  اجرای طرح‌های قانونی برای تعیین تکلیف واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان به بیکاری کارگران منجر نشود، افزود: بیکاری مسائل و مشکلات زیادی را برای استان پدید می آورد.

بانک‌ها ماشین آلات را تملک نکنند

رئیس اتاق سمنان از رویکرد مثبت موجود در سطح استان برای رونق تولید خبر داد و بیان کرد: در این سال‌ها شاهد رونق خوبی در بخش تولید و اشتغال بوده‌ایم اما این روند باید تقویت شود.

جمعه‌ای در دومین بخش از سخنان خود، بابیان اینکه نشست‌های گفتگوی دولت و بخش خصوصی باهدف رونق تولید و توسعه استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با بررسی مشکلات صنعتگران در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تسریع شده است.

وی با انتقاد به برخی بانک های عامل در سطح استان نیز، تاکید داشت: بانک‌ها ماشین‌آلات خط تولید واحدهای صنعتی و تولیدی بدهکار را در صورت امکان تملک نکنند.

کد خبر: ۱٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha