۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
آماده شده ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد:

آماده شده ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان ایلام

ایلام-استاندار ایلام از آماده شده ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان ایلام برای افتتاح و کلنگ زنی خبر داد.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز چهارشنبه در بدو ورود وزیر جهاد کشاورزی ایلام اظهار کرد: روز پنجشنبه یک مرحله از طرح ها و پروژه های مهم استان به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور و با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزیر نیرو افتتاح می شود.

وی افزود: در این مراسم طرح ها و پروژه ها در سه منقطه فکه در دهلران،  لیک مهران و سد شهدا (سد گلال) همزمان بصورت متمرکز با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از آماده شده قریب ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان خبر داد و گفت: این طرح ها و پروژه ها یا آماده افتتاح هستند و یا شروع بکار کرده اند اما شروع به کار آنها رسما اعلام نشده است.

وی گفت: این طرح ها در یکی دو ویدئو کنفرانس دیگر که با حضور رئیس جمهور داریم اعلام می شوند و البته ایشان قول داده اند برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به استان سفر خواهند کرد.

قرار است در سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان ایلام، ۱۲۳ طرح زیربخش کشاورزی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم پنج هزار و ۹۲۰ نفر با حضور وزیر جهاد کشاورزی و از طریق ویدیو کنفرانس بوسیله رییس جمهوری مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۶٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha