۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
ضرورت بررسی اهلیت سرمایه گذاران| هدف توسعه و پیشرفت گلستان است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

ضرورت بررسی اهلیت سرمایه گذاران| هدف توسعه و پیشرفت گلستان است

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان با اشاره به ضرورت بررسی اهلیت سرمایه گذاران متقاضی برای حضور در استان، گفت: هدف بخش خصوصی باید توسعه و پیشرفت گلستان باشد.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برسی صلاحیت و توجه به اهلیت سرمایه گذاران توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا برخی افراد یا شرکت ها با اهدافی غیر از توسعه متقاضی ورود به گلستان هستند.

استاندار گلستان گفت: اگر به دنبال پیشرفت استان هستیم باید گزینش فنی سرمایه گذاران هم بررسی شود زیرا در برخی مواقع شاهد حضور سرمایه‌گذار ناخلف در پروژه ها هستیم که باعث معطل شدن عرصه ها و منابع طبیعی می شود.

زنگانه به ضرورت پیش بینی بسته های حمایتی و مشوق های اداری برای سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: صدور مجوزهای بی نام و بارگذاری آن در سامانه پنجره واحد اقدامی است که می تواند در توجه سرمایه گذاران به فرصت های سرمایه گذاری در استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: باید براساس اسناد توسعه استان فرصت های سرمایه گذاری مشخص و سرمایه گذاران به سمت آن هدایت شوند نه آنکه سرمایه گذاران شرایط سرمایه گذاری را تعیین کنند.

استاندار گلستان افزود: کمربندی گرگان نمونه ای از یک فرصت سرمایه گذاری زیرساختی است که شهرداری گرگان می تواند با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ در آن مشارکت کند.

زنگانه تاکید کرد: می توان با استفاده از ظرفیت های قانونی لایروبی رودخانه های آب شیرین را هم به بخش خصوصی برای اجرا واگذار کرد.

کد خبر: ۱۶۸٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha