۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
۱۲هزار  فرصت شغلی درزنجان ایجاد شد
استاندار زنجان:

۱۲هزار فرصت شغلی درزنجان ایجاد شد

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۲۶۹ فرصت شغلی در سال گذشته در استان زنجان ایجاد شده است،گفت: شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری این استان در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ به میزان ۲۹۰ نفر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار،فتح الله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید در محل واحد تولیدی پارس نخ، بر عزم همگانی شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید کردو گفت: برای تحقق این شعار مهم جلسات رفع موانع تولید با قوت بیشتری برگزار خواهد شد. 

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید باید برنامه های تدوین شده قابلیت اجرایی داشته باشد. 

استاندار زنجان، گفت: در سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شد و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد. 

حقیقی به  شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان اجباری در سال گذشته ۶ هزار و ۲۶۹ نفر نسبت به سال ۹۷ افزایش داشته است و ۶ هزار نفر از بیمه‌شدگان بازنشسته شدند. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۲۶۹ فرصت شغلی در سال گذشته در استان زنجان ایجاد شده است، افزود: شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری این استان در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ به میزان ۲۹۰ نفر کاهش یافته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مصوبه هیات دولت در خصوص استمهال پرداخت حق بیمه ۱۰ گروه شغلی و استمهال پرداخت حق بیمه صنوف آسیب‌پذیر که بیش از ۶۰ هزار نفر را شامل می‌شود، افزود: این مصوبه حمایت خوبی است. 

حقیقی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در واحدهای تولیدی، افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید در این واحدها باعث احصاء مشکلات واحدهای تولیدی استان شده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات و چالش‌های موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولید تمام توان خود را بکارمی گیریم و از همه ابزارها در این زمینه استفاده می کنیم.

کد خبر: ۱۶٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha