۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
۳۹ هزار واحد صنفی در قزوین زیرساخت‌های «جهش تولید» را فراهم می‌کنند
معاون اقتصادی استانداری قزوین:

۳۹ هزار واحد صنفی در قزوین زیرساخت‌های «جهش تولید» را فراهم می‌کنند

قزوین-معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: استان قزوین با دارا بودن تعداد زیادی از صنایع فعال و بزرگ کشور و فعالیت بیش از ۳۹ هزار واحد صنفی زیرساخت‌های تحقق « جهش تولید» را در خود دارد که با یک برنامه‌ریزی هدفمند می‌توانیم به این مسئله دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی قبادی ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین که با حضور  افشار فتح‌اللهی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صمت، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولین کشور و استانی برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین از گذشته جزو استان‌های فعال در حوزه صنعت در کشور بوده است و از گذشته با دارا بودن شهرک‌های صنعتی بزرگ توانسته بسیاری از صنایع برجسته کشور را در خود جای دهد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از صنایع برجسته کشور در حوزه تولیدات شیشه، قطعات خودرو، مواد شوینده و بهداشتی در استان قزوین در حال فعالیت هستند که اشتغال‌زایی و گردش اقتصادی خوبی را برای استان ایجاد کرده است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در استان قزوین در حال فعالیت و تولید کالا هستند که ظرفیت ارزشمند و بزرگی برای استان قزوین در این حوزه ایجاد کرده است، به‌علاوه این تکمیل بودن زنجیره تولید، نزدیکی به پایتخت و مرز موقعیت ویژه‌ای را در اختیار سرمایه‌گذاران و فعالیت صنعتی در استان قزوین ایجاد کرده است که می‌تواند زیرساختی خوب برای تحقق« جهش تولید» در استان باشد.

قبادی بیان کرد: تولید در استان قزوین در شرایط خوبی قرار دارد و حمایت مسئولین استانی از واحدهای مشکل‌دار در طی سالیان گذشته نیز توانسته است شرایط بهتری برای فعالیت اقتصادی در استان رقم بزند.

رفع موانع تولید مهم‌ترین اقدام عملی در استان‌هاست

در ادامه  این مراسم عزیز الله افضلی رئیس جدید سازمان صمت استان قزوین  بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی دایر در استان‌ها می‌تواند از مهم‌ترین اقدامات عملی برای تحقق جهش تولید باشد.

وی گفت: استان قزوین باوجود همه ظرفیت‌هایی که در بخش‌های مختلف اقتصادی، حمل‌ونقل، تولید و نیروی انسانی دارد اما در برخی از بخش‌ها تولیدکنندگان با مشکلاتی مواجه هستند که می‌توانیم با مدیریت درست این مسئله را کنترل نماییم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین افزود: همراهی با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه می‌تواند اتفاقات خوبی برای حوزه تولید در استان ایجاد کند که قطعاً از این ظرفیت بهره‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۶٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha