۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه اربعین تداوم یابد
استاندار ایلام خواستار شد؛

اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه اربعین تداوم یابد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین، گفت: اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه اربعین تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با علی عسگری معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با اشاره به اینکه طی هشت ماه اخیر جهش هم جانبه ای در سطح استان در حوزه اربعین ایجاد شده است، اضافه کرد: ظرف ۸ ماه ۲۰ کیلومتر مسیر ( ایلام - مهران ) چهار خطه شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه نگاه مدیران برای برگزاری باشکوه اربعین جهادی است، گفت: تونل شماره یک و دوم ( مسیر ایلام - مهران ) تا اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی تصریح کرد: لایه دوم آسفالت ۲۰ کیلومتر مسیر ( ایلام - مهران) انجام شده و اقدامات زیرساختی قابل توجه ای در پایانه مرزی مهران نیز صورت شده است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تامین آب در حوزه اربعین، گفت: ۳۰۰ هزار بطری آب روزانه برای زائران در اربعین فراهم شده است.

وی با اشاره به تامین برق و آب در پایانه مرزی مهران گفت: پروژه برق ۳۰ مگاواتی نیز برای تامین برق پایانه در مهران به بهره برداری رسیده و بحث روشنایی پارکینگ در دستور کار قرار گرفته و روزانه برای ۳۰۰ هزار نفر آب تامین شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفاه زائران گفت: ۸۲ میلیارد تومان برای ایجاد بیش از ۲۰ هزار سایبان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: پارکینگ اربعین دارای ظرفیت ۶۰ هزار وسایل نقلیه است.

استاندار ایلام یادآور شد: ایلام مرکز ثقل اربعین کشور است که باید به آن توجه ویژه شود و ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) در حوزه اربعین در خصوص تامین آب و تامین یخ و ... اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان محقق شده است، گفت: تلاش داریم مصوبات رئیس جمهوری به صورت کامل محقق شود.

در ادامه این نشست علی عسگری معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور ضمن تشکر از دغدغه های استاندار ایلام در امور اربعین، در خصوص تداوم کمک و مساعدت به زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha