۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
۶۰ دستگاه آب سردکن در پایانه مرزی مهران نصب می شود
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

۶۰ دستگاه آب سردکن در پایانه مرزی مهران نصب می شود

ایلام-معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایام اربعین توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ۶۰ دستگاه آب سردکن در پایانه مرزی مهران نصب می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی عسگری ظهر یک شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام اظهار داشت: در ایام اربعین ۶۰ عدد آب سردکن در پایانه مرزی مهران نصب و دو میلیون آب معدنی جهت توزیع بین زائرین دپو شده است.

وی افزود: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط کارخانه تولید و بین موکب‌ها توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: همچنین در این ایام بیمارستان فوق تخصصی ۳۳ تختخوابی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مرز مهران راه اندازی و نمازخانه ها و مساجد نیز به وسایل سرمایشی تجهیز می شوند.

وی در ادامه از نصب دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان مصطفی خمینی شهر ایلام خبر داد و عنوان کرد: این مهم در راستای ارتقای سطح خدمات پزشکی و ارائه بهترین خدمات به بیماران این مرکز انجام می شود.

عسگری همچنین در خصوص اشتغالزایی، تامین جهزیه به نوعروسان نیازمند، مدرسه و مسجد سازی در استان ایلام قول مساعد داد و بیان داشت: در بحث درمان زوجین نابارور و بیماران خاص از جمله سرطان کمک های درمانی ویژه ای به استان ایلام خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صبح امروز یک شنبه در سفر یک روزه و به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه های اربعین وارد استان ایلام شد.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha