۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
تاکید فراکسیون مستقلین ولایی بر عدم افزایش قیمت کالاها و بازگشت قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد

تاکید فراکسیون مستقلین ولایی بر عدم افزایش قیمت کالاها و بازگشت قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: اجرای قوانین مصوب در مجلس از جمله عدم افزایش قیمت کالاها و بازگشت قیمت ها به شهریور سال ۱۴۰۰ مورد تاکید است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی، در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، ۲۳ مرداد ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدای جلسه مجاهدت شهدا، ایثارگران و رزمندگان مدافعان حرم مورد تکریم قرار گرفت و یادآوری شد که جریانات سیاسی نباید به دلیل درگیری های جناحی از مسائل اساسی و مبانی لاتغیر ارزشی و اصولی نظام منحرف شوند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان کرد: تأکید شد دولت باید مجلس را به طور کامل در جریان روند مذاکرات قرار دهند و با توجه به شرایط پیش آمده این توصیه می شود که از افتادن به دام معاندان و مخالفان نظام و جاهلان پرهیز شده و پیگیری احیای مذاکرات برجام را با روش عقلایی و حفظ منافع ملی پیش ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه رسیدگی فوری به آسیب دیدگان حوادث ناشی از بارندگی های اخیر به ویژه مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور که خسارات آن بسیار زیاد بوده مورد تأکید قرار گرفت، اظهار کرد: ضمن قدردانی اعضا از دولت برای حضور به موقع و بازدید از مناطق سیل زده تأکید شد که دولت اعتبارات کافی را برای این امر اختصاص دهد تا مردم از نگرانی درآیند.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به مسائل معیشتی گفت: صبح امروز جلسه غیرعلنی داشتیم که نمایندگان نگرانی ها و دغدغه های خود را مطرح کردند و قرار شد در جلسه امشب هیأت دولت با رؤسای کمیسیون ها نکات متذکر شده مورد بررسی قرار گیرد، دولت باید اقدامات جدی، موثر و عاجل را برای حل مشکلات مردم به عمل آورند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اجرای قوانین مصوب در مجلس از جمله عدم افزایش قیمت کالاها و بازگشت قیمت ها به شهریور سال ۱۴۰۰ مورد تاکید است اما در حال حاضر شاهد افزایش قیمت ها هستیم که این اتفاق مورد رضایت مردم نیست.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha