۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
مردم از افزایش قیمت‌ها گلایه‌مند هستند| گرانی‌ها اعتماد مردم به نمایندگان را کم کرده است
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

مردم از افزایش قیمت‌ها گلایه‌مند هستند| گرانی‌ها اعتماد مردم به نمایندگان را کم کرده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و گرانی کالاهای اساسی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان با افزایش صد درصدی قیمت کالاها همخوانی ندارد.

به گزارش بازار، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری پیرامون حفظ شأن و اقتدار مجلس و صیانت از حقوق نمایندگان گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که مردم در یک هفته گذشته که در حوزه انتخابیه حضور داشتیم، مطرح کردند افزایش گلایه‌های مردم بسیار مشهود است، مردم از وضعیت معیشتی و گرانی کالاهای اساسی گلایه‌مندند به خصوص در مورد نبودن داروها به ویژه داروهای بیماران خاص و شربت آنتی‌بیوتیک کودکان گلایه‌های بسیاری را مطرح کردند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس خطاب به رئیس مجلس افزود: آقای قالیباف در جلسه مشترک با دولت بیش از گذشته عنایت داشته باشید چرا که اگر تمهیدات اساسی صورت نگیرد، فشار اقتصادی بر مردم بیشتر خواهد شد، متأسفانه این وضعیت موجب شده اعتماد مردم به نمایندگان مجلس هم کم شود.

وی یادآور شد: افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارکنان دولت با افزایش صد درصدی قیمت کالاها همخوانی ندارد. سخنگوی دولت نیز هر وقت کم می‌آورد توپ را در زمین مجلس می‌اندازد در صورتی که در لایحه دولت پیشنهاد حداکثر افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان آورده شده بود.

بدری افزود: افزایش حقوق بازنشسته‌های لشکری و کشوری به میزان ۱۰ درصد نیز با افزایش قیمت‌ها همخوانی ندارد، متأسفانه با وجود گذشت ۵ ماه از فصل کاری سال ۱۴۰۱ هنوز موافقتنامه‌های اعتبارات دولتی و تملک دارایی و سرمایه‌ای مبادله نشده است این در حالی است که فصل کاری در استان‌های سردسیر مانند اردبیل گذشته و هنوز دولت اعتبارات عمرانی را تخصیص نداده است لذا خواهشمندیم در نشست مشترک با دولت پیرامون این موضوعات بحث جدی انجام شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha