۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
نقشه راه اقتصادی در استان ها نداریم
وزیر اقتصاد:

نقشه راه اقتصادی در استان ها نداریم

ساری- وزیر اقتصاد و دارایی نبود نقشه راه اقتصادی در استان را از مهمترین مشکلات و موانع فرا روی توسعه ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان خاندوزی ظهر پنجشنبه در نشست فعالان اقتصادی مازندران با تاکید بر تهیه نقشه راه برای توسعه استان ها گفت: برای سرمایه گذاری و پروژه های اقتصادی باید دارای اولویت های باشیم.

وی نداشتن نقشه راه را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: این سبب شده تا چهره اقتصادی استان ها خوب ترسیم نشود یه عنوان نمونه یاید نقشه مازندران ۱۴۱۰ را ترسیم کنیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی یادآور شد: طبق مصوبه مجلس اگر دستگاه های اجرایی به تعهدات پایبند نباشند از ابزارهایی برای برخورد استفاده می کنیم و باید به متغییرهای کلان اقتصادی که سبب می شود حساب و کتاب اقتصادی فعالان اقتصادی را دستخوش تغییر می کند، توجه کند.

خاندوزی با عنوان اینکه رقم مالیاتی دریافتی در کشور و مازندران افزایش یافته است، گفت: افزایش مالیات باید از محل مودیان جدید و کاهش فرار مالیاتی محقق شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به موضوع یک درصد بخش سلامت گفت: طبق مذاکره با مجلس، منتظر رسیدن تخصیص نخواهیم بود و این مسئله حل می شود.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر عدالت منطقه ای گفت: باید منفعت مالیاتی، حساب های پشتیبان کارتخوان ها و غیره به استان برسد.

کد خبر: ۱۶۷٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha