۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
مقاومت مهم پیش روی «سیاکوین» شکسته شد| اهداف بعدی قیمت در کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

مقاومت مهم پیش روی «سیاکوین» شکسته شد| اهداف بعدی قیمت در کدام نقاط قرار دارند؟

توکن سیاکوین نیز موفق به پیشرفت خوبی در ساختار قیمت شده و در صورت خروج از پرچم نزولی، می توان نسبت به افزایش قیمت چشمگیر این رمز ارز امیدوار بود.

به گزارش بازار، با حرکت مثبت آلتکوین ها طی روزهای گذشته، توکن سیاکوین نیز موفق به پیشرفت خوبی در ساختار قیمت شده و در صورت خروج از پرچم نزولی، می توان نسبت به افزایش قیمت چشمگیر این رمز ارز امیدوار بود. در حال حاضر، توکن SIA بالاتر از مقاومت محلی در محدوده بین ۰.۴۸-۰.۵۰ دلار در حال حرکت بوده و این مقاومت را شکسته است.

در روز پنجشنبه، قیمت برای مدت کوتاهی در بالای این منطقه بسته شد. در صورت پذیرش بالاتر از این سطح، قیمت SC می تواند اوج های ژوئن را هدف قرار دهد. در زمان نگارش این گزارش، توکن سیا کوین در ۰.۰۰۵۱ دلار معامله می شود و قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۵٪ کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت سیاکوین

مقاومت مهم پیش روی «سیاکوین» شکسته شد| اهداف بعدی قیمت در کدام نقاط قرار دارند؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت سیا کوین نشان می دهد که گاوها در حال بازگشت به بازار این رمز ارز هستند. با این حال، قیمت باید پرچم خرسی را به سمت بالا بشکند. اگرچه حجم کمی افزایش یافته، اما گاوها به حجم بسیار بیشتری برای شکست قیمت نیاز دارند.

در صورت شکست مورد تایید قیمت، پیش بینی قیمت سیاکوین می تواند به زودی تا محدوده ۰.۵۴ دلار پیش برود. اگر گاوها انرژی کافی برای تکان دادن قیمت داشته باشند، حتی می توانند منطقه ۰.۰۰۷ دلاری را هدف قرار دهند. این هدف به دلیل تلاقی سطح ۰.۶۱۸ Fib و میانگین متحرک ۲۰۰۰ روزه وارد عمل می شود. برای جلوگیری از هرگونه حرکت نزولی ناگهانی، قرار دادن حد ضرر در حدود ۰.۰۰۴۴ دلار می تواند امنیت سرمایه شما را حفظ نماید.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha