۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد

معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از اجرای طرح مواسات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

به گزارش بازار، حسن روحانی‌نیا با بیان این که براساس قانون مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از هزینه‌های دادرسی معاف هستند افزود: در قالب طرح مواسات و با تفاهم‌نامه‌ای که میان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به امضا رسید، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی معاف شدند.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اشاره به این که در حال حاضر این دفاتر در ۲۷ استان کشور به صورت برخط طرح مواسات را اجرا می‌کنند، افزود: دفاتر، هزینه خدمات ارائه شده را به مرکز اعلام می‌کنند و مبلغ خدمات با مجوز رئیس قوه قضاییه به آنان بازگردانده می‌شود.

وی با بیان این که در دیگر استان‌ها نیز بسیاری از دفاتر به صورت خودجوش به این طرح پیوسته و هزینه خدمات را از منابع خودشان پرداخت می‌کنند، افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان‌های خراسان رضوی، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین خدمت را در قالب این طرح به مددجویان ارائه داده‌اند.

روحانی‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۱۱۴ نقطه در سراسر کشور در حال ارائه خدمات رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با آمادگی برای توسعه خدمات دفاتر به مددجویان، اظهار کرد: تاکنون ۱۲ هزار نفر از جامعه هدف کمیته امداد از خدمات رایگان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استفاده کرده‌اند.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha