۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
۱۹۰ واحد صنعتی در گلستان راکد است
رییس سازمان صمت گلستان: 

۱۹۰ واحد صنعتی در گلستان راکد است

گرگان- حسن زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه ۱۹۰ واحد صنعتی در گلستان راکد است، گفت: برخی از واحد های تولیدی زیر ۵۰ درصد توان خود، در حال تولید هستند.

درویشعلی حسن زاده به مناسبت تبریک روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری بازار اظهار کرد: تعداد کل واحد های صنعتی در استان گلستان حدود هزار و ۱۶۰ واحد است که ۳۵۰ واحد تولیدی در استان پایین تر از توان تولید خود نسبت به گذشته در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی با فراز و نشیب های زیادی در حوزه صنعت، معدن و تجارت روبه‌رو بوده‌ایم، گفت: تعداد بسیاری از فعالان تولیدی متقاضی تسهیلات برای رفع مسائل مالی واحد تولیدی خود هستند.
حسن زاده تصریح کرد: واحدهای کوچک تولیدی فعالیت های شکننده ای دارند و با فراز و نشیب های اقتصادی دچار ضعف و ناتوانی می شوند اما در واحدهای بزرگتر تولیدی به علت تشکیل مدیریت قوی و ساختار سازمانی متناسب در برابر شوک های اقتصادی تاب آوری بالاتری دارند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در بیشتر از ۹۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان حدود ۵۰ نفر مشغول به کار هستند.
حسن زاده در خاتمه یادآورشد: اگر بتوانیم زنجیره ارزش را در استان تقویت کنیم و صنایع بزرگ را ایجاد کنیم گام بزرگی در صنعت گلستان ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۶۷٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha