۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
احتمال ریزش جفت ارز AUD/USD زیاد است| منتظر انتشار آمار تورم آمریکا باشید
تحلیل بازار فارکس؛

احتمال ریزش جفت ارز AUD/USD زیاد است| منتظر انتشار آمار تورم آمریکا باشید

جفت ارز AUD/USD روز چهارشنبه و برای سومین روز متوالی، کاهش نرخ را تجربه کرده و انتظار می رود اصلاح نرخ در بازار فارکس همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، نرخ جفت ارز AUD/USD پس از رشد ۱.۰۲ درصدی روز دوشنبه، معاملات روز سه شنبه را با نرخ پایین تری به پایان رساند. همچنین خوش‌بینی بازار کوتاه‌مدت بوده و دلار آمریکا در روز سه‌شنبه به تقاضای دیرهنگام دست یافته و در نتیجه، نرخ این جفت ارز را پیش از انتشار آمار تورم کلیدی مربوط به نرخ تورم آمریکا در روز چهارشنبه پایین آورد.

کارشناسان انتظار دارند میزان تورم اعلامی در گزارش روز چهارشنبه افزایش یافته که می تواند منجر به تشدید سیاست های تهاجمی فدرال رزرو در خصوص تعیین نرخ بهره بانکی شود.

پیش بینی نرخ AUD/USD

احتمال ریزش جفت ارز AUD/USD زیاد است| منتظر انتشار آمار تورم آمریکا باشید

صعود روز دوشنبه در محدوده ۰.۶۹۸۴۸ (بالاترین نرخ ۱۶ می و ۲۶ جولای) از سوی خریداران رد شد. حرکت اصلاحی کنونی باید به سمت سطح حمایت ۰.۶۸۷۱۹، یعنی محل پایین ترین سطح سه هفته ای، کاهش یابد تا خرس ها توان بیشتری در بازار پیدا کنند. در صورت از دست رفتن این حمایت، خرس‌ها می‌توانند یک فشار معتبر برای اهداف نزولی پیش رو در ۰.۶۷۶۶۴ (کم‌ترین سطح ۱ ژوئیه و ۶ جولای) و پایین‌ترین سطح ۱۴ جولای در ۰.۶۶۸۴۲ ایجاد کنند.

در صورت بازگشت این جفت ارز و افزایش قیمت، گاوها باید تایید حرکت صعودی را از طریق شکست ۰.۶۹۸۴۸ آغار کنند. این یک مسیر به سمت مقاومت ۰.۷۰۴۰۸ منتهی خواهد شد که محل کمینه ۲۵ می و اوج ۱ آگوست است.

عبور از این مقاومت به گاوها اجازه می دهد تا به نرخ ۰.۷۰۹۷۳ (کم ترین سطح ۲۷ آوریل و ۹ ژوئن) دسترسی پیدا کنند. بالاتر از این سطح، گاوها فضای کافی در اختیار خواهند داشت تا نقطه ۰.۷۲۴۲۰ را هدف قرار دهند.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha