۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
پیگیر افزایش ۴۵ درصدی سهم مسکن روستایی گلستان هستیم
استاندار گلستان:

پیگیر افزایش ۴۵ درصدی سهم مسکن روستایی گلستان هستیم

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان از برنامه ریزی برای افزایش سهم مسکن روستایی با توجه به ۴۷ درصد جمعیت روستایی استان خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم تعداد سهمیه را از ۲۸ هزار واحد به ۴۰ هزار واحد افزایش دهیم.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در ابتدا یک شروع بطنی و آرام داشته و هم اکنون سیر رو به جلوی خود را طی می‌کند.

استاندار گلستان توضیح داد که در استان‌های شمالی محدودیت زمین وجود داشته، لذا اجرای این طرح، تحت تأثیر این مسأله قرار گرفته است.

وی از برنامه ریزی برای افزایش سهم مسکن روستایی با توجه به ۴۷ درصد جمعیت روستایی استان خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم تعداد سهمیه را از ۲۸ هزار واحد به ۴۰ هزار واحد افزایش دهیم.

زنگانه عنوان کرد: چالش تأمین زمین در شهرها با شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی در حال رفع بوده لذا عملیات تسریع خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: همچنین پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر گرگان و کردکوی و غیره را طبق دستورالعمل به این طرح اضافه کرده و آن ها را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی از تشکیل شورای مسکن به صورت جدی در استان خبر داد و افزود: تمام تلاش ما برای اجرای این طرح‌ها بوده و البته مقاومت‌های توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

زنگانه از تلاش برای تأمین زمین خبرداد و گفت: برای تامین زمین توافقات خوبی با معاون املاک بنیاد مستضعفان و اوقاف انجام داده‌ایم تا گره تامین زمین باز شود لذا تا آخر سال روند اجرای ملی مسکن مطلوب خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۷٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha