۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
لزوم جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران| مشکلات جاده های استان ایلام حل شود
وزیر کشور مطرح کرد؛

لزوم جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران| مشکلات جاده های استان ایلام حل شود

ایلام- وزیر کشور با اشاره به لزوم جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران، گفت: مشکلات جاده های استان ایلام برای اربعین حل شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی ظهر سه ‌شنبه درجلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران، با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه امکانات در مرز مرز مهران بکار خواهیم گرفت، گفت: همه‌ دستگاه ها موظف به ارائه خدمات تعریف شده خود در قالب ستاد اربعین هستند.

وی تصریح کرد: هر مشکل و کمبودی برای اربعین در بخش های مختلف استان و مرز مهران برطرف شود، با صحبتی که با وزیر راه و شهرسازی انجام شده است این آمادگی برای رسیدگی به جاده های استان وجود دارد.

وحیدی اضافه کرد: هر آنچه که در زمینه راه های استان و پایانه استان لازم است فوری بر اساس فهرستی تهیه و برای ارائه گزارش و اقدام راه و شهرسازی از طریق استانداری ارائه شود.

وزیر کشور گفت: عنوان کرد: بر اساس پیش‌ بینی تعداد زائران در سال جاری زیاد است، وسایل حمل و نقل عمومی جوابگوی تعداد زوار نیست و لازم است که زوار حسینی، از وسایل شخصی خود استفاده کنند.

وحیدی با اشاره به تسریع در روند چهاربانده کردن محور ایلام-مهران، افزود: جاده های استان باید پاسخگوی این حجم زیاد از وسایل شخصی باشند.

وزیر کشور گفت:میزان ترددها در ایام اربعین با توجه به مسئله گرما باید کنترل شود تا از ازدحام جمعیت در مرز جلوگیری شود.

وی افزود: باید پیگیری کرد میزان گیت های ورودی در کشور عراق افزایش یابد و نظام انتقال زوار در ایام اربعین حسینی در استان و مرز مهران بسیار مهم است و باید این برنامه منظم باشد.

کد خبر: ۱۶۷٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha