۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
هتل چهار ستاره در مرکز تجارت جهانی تبریز احداث می شود
با سرمایه گذاری ۹۹ میلیارد تومانی

هتل چهار ستاره در مرکز تجارت جهانی تبریز احداث می شود

تبریز- یک هتل چهار ستاره با سرمایه گذاری ۹۹ میلیارد تومانی در مرکز تجارت جهانی تبریز احداث می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی صبح امروز در بازدید از ظرفیت هتل های تبریز در جمع خبرنگاران از سرمایه گذاری ۹۹ میلیارد تومانی و احداث هتل چهارستاره مرکز تجارت جهانی تبریز خبر داد.

احمد حمزه ‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: هتل چهارستاره مرکز تجارت جهانی از جمله هتل های شاخص تبریز است که با توجه به موقعیت مکانی ویژه خود، مقصد اقامتی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تبریز خواهد بود.

او به میزان حجم سرمایه گذاری در این هتل چهار ستاره اشاره کرد و گفت: هتل مرکز تجارت جهانی تبریز با سرمایه گذاری قریب به ۹۹ میلیارد تومان احداث شده و در حال تکمیل مراحل عمرانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی افزود: این هتل دارای ۷۸ اتاق با ظرفیت ۱۴۰ تخت است که با بهره برداری از این هتل میزان ظرفیت تخت های اقامتگاه‌های استان به ۱۱ هزار و ۶۸۰ خواهد رسید.

حمزه زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: آغاز بکار هتل چهارستاره مرکز تجارت جهانی تبریز برای ۱۰۰ نفر بطور مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد کرد، این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی طی سال‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۶٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha