۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
پلتفرم ورشکسته رمزارزی «وویجر» امکان برداشت وجوه سرمایه گذاران خود را فراهم کرد
پس از یک ماه مسدودی حساب کاربران صورت گرفت؛

پلتفرم ورشکسته رمزارزی «وویجر» امکان برداشت وجوه سرمایه گذاران خود را فراهم کرد

پلتفرم رمز ارزی ورشکسته وویجر اعلام کرد که کاربران این شرکت اکنون می توانند سپرده‌گذاری، برداشت‌ها و پاداش‌های خود را به صورت نقدی برداشت نمایند.

به گزارش بازار، پلتفرم وام‌ دهی رمز ارزی «وویجر» (Voyager Digital Holdings) که از یک ماه گذشته، تمامی تراکنش های رمزارزی خود را به حالت تعلیق در آورده، اعلام کرد که گزارش کرده است که کاربران این پلتفرم اکنون می توانند سپرده‌گذاری، برداشت‌ها و پاداش‌های خود را به صورت نقدی برداشت نمایند.

بر اساس متن منتشر شده از سوی وویجر در وبلاگ رسمی خود، مشتریانی که دلار آمریکا در حساب خود دارند، می‌توانند تا سقف ۱۰۰ هزار دلار در یک دوره ۲۴ ساعته و از تاریخ ۱۱ آگوست برداشت نموده و این وجوه طی ۵ تا ۱۰ روز کاری به حساب آنها واریز خواهد شد.

این بیانیه پس از صدور حکم قاضی فدرال در روز پنجشنبه صادر شد که بر اساس آن، این شرکت وام‌دهنده رمزارزی با بازگرداندن ۲۷۰ میلیون دلار از وجوه مشتریان از طریق در بانک تجاری متروپولیتن در نیویورک موافقت شد.

وویجر در بیانیه خود اعلام کرد: «درخواست‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش می‌شوند؛ اما نیاز به بررسی دستی دارند تا موارد احتمالی از جمله بررسی تقلب، تطبیق حساب‌ها چک شده و زمان‌بندی واریز نیز تا حدی به بانک‌هایی بستگی دارد که مشتریان پول نقد خود را به آن‌ها منتقل می‌کنند».

وویجر در ماه ژوئن اعلام کرد که با شرکت تجاری «آلامدا» قرارداد وام ۵۰۰ میلیون دلاری منعقد کرده که طبق گزارش ها، آلامدا به دلیل سرمایه گذاری در پلتفرم ۳AC و ورشکستگی این پلتفرم، امکان بازگرداندن مبلغ تقریضی خود را نداشته، امری که نهایتا منجر به ورشکستگی وویجر شد.

وویجر در تاریخ ۵ ژوئیه در دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک اعلام ورشکستگی کرده و اعلام کرد که به دنبال دستور دادگاه برای بازگرداندن وجود سرمایه گذاران خود است.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha