۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
 ۵۴ تعاونی مسکن در زنجان فعال است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۵۴ تعاونی مسکن در زنجان فعال است

زنجان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، به فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان اشاره کرد و گفت: ۵۴ تعاونی مسکن در زنجان فعال است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر به فعالیت تعاونی های مسکن در زنجان اشاره کرد و گفت: در استان ۵۴ تعاونی مسکن  فعال است و طی سال های اخیر فعالیت خوبی داشته‌اند.

وی اظهار کرد: کمیته ساماندهی تعاونی‌های مسکن در زنجان تشکیل شده و مشکلات و فعالیت تعاونی‌های مسکن استان توسط کمیته بررسی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان روند مطلوبی دارد و سامان‌دهی تعاونی‌های مسکن را به جد پیگیری می‌کنیم.

یوسفی ابراز کرد: در راستای حل مشکل تعاونی‌های مسکن باید همه دستگاه‌ها  همکاری کنند و گام‌های مهمی در این زمینه برداشته‌شده که در تلاش برای ارتقاء سطح فعالیت تعاونی‌ها در سطح استان هستیم.

وی از مشکل‌دار بودن تعاونی‌های مسکن در استان زنجان خبر داد و افزود: بیش از هفت درصد تعاونی‌های مسکن در زنجان مشکل‌دار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به نظارت از تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: از چند سال گذشته نظارت از تعاونی‌ها شروع شده و در سال‌جاری هم این نظارت به جد پیگیری می‌شود و ما در راستای حل این مشکل نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

کد خبر: ۱٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha