صندوق سرمایه‌گذاری صادراتی فرصتی برای توسعه تجارت تولیدات دانش‌بنیان
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد

صندوق سرمایه‌گذاری صادراتی فرصتی برای توسعه تجارت تولیدات دانش‌بنیان

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: گذار از وضع فعلی به روش‌های نوآورانه و حمایت از استارت‌آپ‌ها برای بهره‌مندی از فرصت‌های جهانی از برنامه‌های سازمان توسعه تجارت است.

به گزارش بازار، علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پنجمین کارگروه توسعه صادرات استان فارس با تاکید بر استفاده مناسب از بازار قطر همزمان با برگزاری رویداد جام جهانی، گفت: برای استان فارس بازار قطر به دلیل ارتباطات قدیمی و خوبی که از گذشته وجود دارد نیاز به معرفی ندارد اما امروز پروژه جام جهانی مورد بحث است.

پیمان پاک در ادامه افزود: صندوق توسعه ملی تایید خود را اعلام کرده و بانک‌ها نیز آمادگی کامل در این زمینه دارند؛ از سوی دیگر با توجه به جایگاه تولیدات دانش بنیان و فناورانه، شرکت‌های بین‌المللی نیز از مشارکت در این بخش استقبال می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، گذار از وضع فعلی به روش‌های نوآورانه و حمایت از استارت‌آپ‌ها برای بهره‌مندی از فرصت‌های جهانی از برنامه‌های سازمان توسعه تجارت است. وی تاکید کرد: ایران در زمینه توسعه بازارهای تولیدات دانش بنیان مزیت رقابتی دارد و در منطقه و کشورهای هدف می‌تواند به دستاوردهای مهمی دست یابد.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha