۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
ثبت نام ۵۰ هزار نفر در طرح جهش ملی مسکن در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ثبت نام ۵۰ هزار نفر در طرح جهش ملی مسکن در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از ثبت نام بیش از۵۰ هزار نفر در طرح ملی جهش مسکن در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از مهم‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم برای اقشار ضعیف جامعه، طرح‌جهش تولید مسکن است که استان بوشهر نیز جزو پیشتازان اجرای این طرح بزرگ است.

وی افزود: دولت طی ۴ سال بیش از ۴ میلیون مسکن را ساخت و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که استان بوشهر نیز در این طرح بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی را در برنامه ساخت دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر در طرح ملی نهضت مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط هستند و مابقی نیز در حال تکمیل مدارک هستند.

محمدی‌زاده گفت: تاکنون تعداد ۴ هزار نفر از استان بوشهر علاوه بر تکمیل مدارک و پذیرش شرایط، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال آورده را نیز واریز کرده‌اند.

وی یادآور شد: اجرای طرح خودمالکی نیز از طرح‌های موفق در حوزه مسکن است که در استان بوشهر تاکنون ۱۵۰۰ نفر اقدام کرده و تسهیلات بانکی را دریافت کرده‌اند.

محمدی‌زاده بیان داشت: در طرح خودمالکی، چند نفر با هم شراکت کرده و یک قطعه زمین‌را ساخت می‌کنند و دولت نیز تسهیلات ارزان قیمت به آنان پرداخت می‌کند.

وی در تشربح جزییات طرح خودمالکی افزود: کسانی که زمین‌ یا خانه کلنگی دارند می‌توانند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت، نسبت به ساخت چند واحد مسکونی برای فرزندان یا بستگان خود اقدام کنند و دولت از این طرح حمایت لازم را خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha