۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
احتمال ریزش مجدد قیمت چیلیز| امضای قرارداد با بارسلونا نیز چیلیز را نجات نداد
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش مجدد قیمت چیلیز| امضای قرارداد با بارسلونا نیز چیلیز را نجات نداد

قیمت رمز ارز چیلیز این هفته پس از امضای قرارداد همکاری با بارسلونا، صعودی شده و با اینحال، این ارز همچنان در مسیر نزولی در حرکت است.

به گزارش بازار، قیمت رمز ارز چیلیز این هفته پس از امضای قرارداد همکاری با بارسلونا، صعودی شد. توکن CHZ اکنون به بالای ۰.۱۶۳۷ دلار جهش کرده که بالاترین نقطه از ماه می امسال محسوب می شود. توکن چیلیز موفق شد بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت نسبت به کف قیمت سال جاری خود را تجربه نموده و ارزش بازار آن به حدود ۷۶۸ میلیون دلار رسیده است.


شراکت چیلیز و بارسلونا

چیلیز یک پلتفرم بلاکچین پیشرو است که بیشتر در صنعت انتشار توکن هواداری (FTO) مشغول به کار است. این قابلیت چیلیز به تیم ها و باشگاه ها کمک می کند تا توکن های هواداری خود را راه اندازی کنند. امروزه، حدود ۶۷ توکن داری، دارای ارزش بازار بیش از ۳۰۴ میلیون دلار هستند. قیمت توکن های هواداری طی چند روز گذشته به شدت افزایش یافته و توکن های اختصاصی پاری سن ژرمن، بارسلونا، پورتو و یوونتوس بیش از ۳۰ درصد طی هفت روز گذشته افزایش قیمت یافته اند.

قیمت چیلیز نیز پس از اعلام امضای قرارداد بزرگ با باشگاه بارسلونا افزایش یافت. این شرکت حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای خرید بارسا استودیو سرمایه گذاری خواهد کرد. در نتیجه، بارسلونا می‌تواند محصولات هواداری بیشتری از جمله NFT های اختصاصی خود را با استفاده از فناوری بلاکچین چیلیز بسازد.

این سرمایه گذاری از این لحاظ قابل توجه بود که بارسلونا با بیش از ۱.۳۴ میلیارد دلار بدهی خود دست و پنجه نرم می کرد. پس از افزایش میزان بدهی های بارسلونا، این باشگاه یک وام ۶۱۱ میلیون دلاری از گلدمن ساکس دریافت کرد و با اسپاتیفای قرارداد اسپانسری منعقد کرد.

پیش بینی قیمت چیلیز

احتمال ریزش مجدد قیمت چیلیز| امضای قرارداد با بارسلونا نیز چیلیز را نجات نداد

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن CHZ طی چند ماه گذشته تحت فشار بوده است. در نتیجه، قیمت آن بیش از ۸۰ درصد از بالاترین سطح تاریخی خود کاهش یافته است. با این حال، قیمت این رمزارز در ماه ژوئیه و همزمان با دیگر ارزهای بازار بهبود یافته و پس از شراکت با بارسلونا نیز جهش قیمت را تجربه کرد.

چیلیز اکنون به بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کرده و این در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح خرید در حرکت است.

بنابراین، چیلیز احتمالا به سقوط خود ادامه خواهد داد و فروشندگان حمایت کلیدی بعدی را در ۰.۱۲۰۰ دلار هدف قرار خواهند داد. همچنین با کمرنگ شدن شوک ناشی از امضای قراداد با بارسلونا، بار دیگر چیلیز در مسیر نزولی قرار گرفته شد.

ذکر این نکته نیز الزامی است که حرکت به سمت بالاتر از سطح مقاومت در ۰.۱۶۶ دلار نشان دهنده وجود خریداران بیشتر است.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha