۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
تعیین مدیرعامل منطقه آزاد «اینچه» بعد از تأیید اساسنامه در شورای نگهبان
در گفتگو با بازار بیان شد؛

تعیین مدیرعامل منطقه آزاد «اینچه» بعد از تأیید اساسنامه در شورای نگهبان

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان گفت: اساسنامه منطقه آزاد اینچه در شورای عالی مناطق آزاد تصویب شده و هم اکنون برای تصویب در شورای نگهبان قرار دارد و پس از تصویب، امکان تشکیل هیئت مدیره وجود خواهد داشت.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: منطقه آزاد اینچه برون پس از تایید و اخذ مصوبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام، هم اکنون در مرحله خوبی قرار دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: تاکنون مجوز منطقه آزاد برای هفت نقطه در کشور صادر شده و استان گلستان در بین سایر مناطق که شرایطی مشابه دارند، پیشرو است.

وی افزود: مهمترین علت پیشروی گلستان انتصاب دبیر اجرایی برای پروژه است که در ایام ابتدایی انتصاب بنده به سمت استاندار، با همراهی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و وزیر اقتصاد، دبیر اجرایی پروژه اینچه برون انتخاب شد.

زنگانه تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات ما در این حوزه تدوین طرح جامع مطالعاتی است که بودجه آن توسط دبیرخانه پروژه در مناطق آزاد تامین شد.

استاندار گلستان ادامه داد: قدم بعدی که در حوزه منطقه آزاد اینچه برون برداشته شد تکمیل اساسنامه ای بود که در شورای عالی مناطق آزاد تصویب شده و هم اکنون برای تصویب در شورای نگهبان قرار دارد.

وی افزود: پس از تصویب این اساسنامه امکان تشکیل هیئت مدیره به صورت رسمی ابلاغ و عملیات انتصاب مدیرعامل انجام خواهد شد.

زنگانه یادآور شد: استقرار دفتر منطقه آزاد اینچه برون در یکی از بهترین نقاط شهر گرگان نشان از اهمیت این موضوع برای ما دارد.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha