۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
روند قیمت توکن «انکر» همچنان نزولی است
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند قیمت توکن «انکر» همچنان نزولی است

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبودی است، پیش بینی قیمت های مربوط به قیمت توکن انکر (ANKR) هنوز صعودی به نظر نرسیده و با اینحال، می توان انتظار افزایش قیمت را داشت.

به گزارش بازار، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبودی است، پیش بینی قیمت های مربوط به قیمت توکن انکر (ANKR) هنوز صعودی به نظر نمیرسد. پس از رد شدن از سطح ۰.۰۳۴ دلار، توکن انکر پایین ترین سطح ۰.۰۲۵۸ دلار را در این هفته ثبت کرد.

محدوده قیمت ۰.۰۲۵ دلار پس از چندین بار آزمایش مجدد موفق تحرک قیمت به پشتیبانی قوی تبدیل شده و همچنان روی این سطح قیمت معامله می شود.

جدول قیمت اکثر آلتکوین ها بلافاصله پس از اعلام افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا در ۲۷ جولای، سبز شد. بسیاری از ارزهای دیجیتال بالاترین سطح را در بازه زمانی چهار ساعته و روزانه نشان دادند.

در همین راستا، قیمت توکن انکر نیز بهبود ملایمی را تحربه کرد، اما هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده است. در زمان نگارش این گزارش، قیمت انکر پس از کاهش ۱.۱٪ طی ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۰۲۹۷ دلار معامله می شود.

پیش بینی قیمت انکر

روند قیمت توکن «انکر» همچنان نزولی است

تحلیل تکنیکال توکن انکر نشانه هایی از روند نزولی طولانی مدت را نشان می دهد. این توکن از ماه مه در یک حرکت قیمتی جانبی قرار گرفته است. اگر پشتیبانی ۰.۰۲۵ دلار شکسته شود، حمایت اصلی بعدی در حدود ۰.۰۱ دلار است. تنها راه برای جلوگیری از این پیش بینی نزولی قیمت انکر این است که با بازپس گیری سطح ۰.۰۴ دلار، به بالاترین سطح در نمودار روزانه دست یابیم.

یکی دیگر از موانع اصلی در بهبود قیمت، سطح ۰.۰۵ دلار است که قبلا به عنوان حمایت قوی عمل می کرد. این سطح ممکن است به عنوان مقاومت پس از بازپس گیری ۰.۰۴ دلار عمل کند.

همچنین، مانند اکثر آلتکوین‌ها، انکر عمدتاً از روند قیمت بیت کوین پیروی می‌کند. بنابراین، اگر قیمت بیت کوین به بهبود خود ادامه دهد، انکر نیز ممکن است قدرت بیشتری پیدا کند. از سوی دیگر، اگر بیت کوین بار دیگر سطح قیمت ۲۰ هزار دلار را آزمایش کند، ممکن است اکثر آلتکوین ها به پایین ترین سطح خود سقوط کنند.

کد خبر: ۱۶۵٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha