۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
عرضه فراورده‌های نفتی متعلق‌ به سازمان تملیکی در بورس انرژی

عرضه فراورده‌های نفتی متعلق‌ به سازمان تملیکی در بورس انرژی

فراورده‌های نفتی متعلق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت تک محموله‌ای و دررینگ داخلی بورس انرژی عرضه خواهند شد.

به گزارش بازار، علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی در خصوص ساز وکار فروش فرآورده‌های ِ نفتی متعلق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بورس انرژی گفت: در راستای سیاست‌های وزارت اقتصاد مبنی بر شفافیت بیشتر معاملات سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی، برای نخستین بار کالاهای متعلق به این سازمان در بورس انرژی ایران پذیرش شد و در هفته‌های آتی شاهد عرضه کالاهای این سازمان خواهیم بود. علی نقوی تصریح کرد: فراورده‌های مذکور به صورت تک محموله‌ای و در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه خواهند شد هرچند امکان عرضه در رینگ بین المللی نیز وجود دارد.

مدیر عامل بورس انرژی با بیان این که عرضه محصول در رینگ بین الملل علاوه برشفافیت، درآمد مازاد ناشی از رقابت را نیز ایجاد می‌کند، تاکید کرد: قیمت پایه که در بورس و در رینگ بین الملل عرضه می‌شود به واسطه رقابت بین مشتریان افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در ۴ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان مازاد درآمد ناشی از رقابت نصیب عرضه کننده‌های بورس انرژی شده که این در بلند مدت سبب افزایش درآمدهای ارزی خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha