۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت نیازمند بازنگری است
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت نیازمند بازنگری است

نماینده مردم بجنورد در مجلس، گفت: کارمندان دولت، حقوق بگیران کشوری و لشگری و بازنشستگان عائله های دولت و نظام هستند، آیا با توجه به تورم موجود افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها نیاز به بازنگری ندارد.

به گزارش بازار، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: کارمندان دولت، حقوق بگیران کشوری و لشگری و بازنشستگان عائله های دولت و نظام هستند، آیا با توجه به تورم موجود افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها نیاز به بازنگری ندارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری و میراث فرهنگی مهم ترین اولویت توصیه شده توسط مقام معظم رهبری در توسعه استان خراسان شمالی بوده که نیازمند حضور و بررسی شما است.

وی خطاب به رئیس جمهور، عنوان کرد: شهرستان شدن بخش مانه علیرغم دستورات وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهور و نظر مثبت کمیسیون سیاسی دولت بلاتکلیف مانده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روستاهای زیادی در خراسان شمالی از تنش آبی رنج می برند و راه های روستایی مانه، سملقان، راز و جرگلان با هر بارندگی مسدود می شود.

کد خبر: ۱۶۵٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha