۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
توقف و بازگشایی چند نماد بورسی در معاملات یکشنبه ۹ مرداد ماه

توقف و بازگشایی چند نماد بورسی در معاملات یکشنبه ۹ مرداد ماه

مدیریت عملیات بازار بورس ایران اطلاعیه های مختلف از توقف معاملات ۳ نماد و بازگشایی ۱۰ نماد دیگر در معاملات امروز خبر داد.

به گزارش بازار، بر اساس اطلاعیه مدیریت عملیات بازار بورس ایران؛ نماد معاملاتی (خصدرا۱) به دلیل افشای توقف و بازگشایی چند نماد بورسی در معاملات یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) برای شرکت صنعتی‌ دریایی‌ ایران‌ متوقف شد. بر این اساس نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه دیگری اعلام کرد :نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت۱) با توجه به کاهش بیش از ۳۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.

در این اطلاعیه از فعالان دارای دسترسی به سامانه تدان خواسته شده است در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال، نفطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای با نشانی tedan.ir ثبت کنندتا ناشر آن را بررسی و پاسخ دهد.

همچنین نماد معاملاتی شرکت تامین سرمایه امین (امین۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، در ساعت ۹:۵۸ متوقف شد. این نماد ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.

نماد معاملاتی (فافزا۱) نیز به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت فولاد افزا سپاهان متوقف شد.

این نماد حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

مدیریت عملیات بازار بورس ایران همچنین در اطلاعیه های دیگری از بازگشایی چند نماد معاملاتی خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه ها؛ نماد معاملاتی شرکت‌ داروسازی تولید دارو (دتولید۱) پس از افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب)، وفق ترتیبات مندرج در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، با محدودیت دامنه نوسان قیمت امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹، آماده انجام معامله است.

همچین؛ شرکت ورزیران (کورز۱) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ آماده انجام معامله است.

مدیریت عملیات بازار بورس ایران تاکید کرد: معاملات این نماد پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی‌امکان‌پذیر است.

همچنین نماد معاملاتی شرکت لیزینگ رازی (ولراز۱) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، ‌از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش‌گشایش، امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ آماده انجام معامله است.

معاملات این نماد، پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، ‌ به‌صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان‌پذیر است.

نماد معاملاتی شرکت تابان نیرو سپاهان (تابا۱) نیز، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام نوبت دوم و تقسیم سود نقدی هر سهم، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ آماده انجام معامله است.

انجام معاملات این نماد پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی‌امکان‌پذیر است.

بر اساس اطلاعیه مدیریت عملیات بازار بورس ایران، نماد معاملاتی شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی)، باما (کاما)، تامین سرمایه امین (امین)، سیمان‌خاش‌ (سخاش) باتوجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

همچنین نماد معاملاتی شرکت های شیشه‌ همدان‌ (کهمدا)، پارس‌ خزر (لخزر) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از روش حراج آماده انجام معامله هستند.

بر این اساس لازم است، سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشر شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

براساس اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران؛ نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری‌نیرو (ونیرو) باتوجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

در این اطلاعیه تاکید شده است سرمایه‌گذاران علاوه‌بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشر شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کنند.

مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران در اطلاعیه دیگری از بازگشایی نماد معاملاتی شرکت کف (شکف۱)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و عدم اظهارنظر حسابرس درباره صورتهای مالی سالانه منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، معاملات این نماد از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، انجام می شود.
معاملات پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha