۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
صنایع استان زنجان در حوزه مالیات عملکرد قابل قبولی دارند
استاندار زنجان:

صنایع استان زنجان در حوزه مالیات عملکرد قابل قبولی دارند

زنجان-افشارچی،استاندار زنجان،گفت: صنایع استان زنجان در حوزه مالیات عملکرد قابل قبولی داشته و دارند و  زنجان در آیتم گران‌ترین استان کشور، در ردیف بیست و چهارم قرار دارد.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: یکی از استراتژی‌های کشور برای گذر از تحریم و مقابله با آن، تغییر تامین منبع درآمدی خود از نفت به سمت مالیات، همانند سایر کشورهای پیشرفته است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر زیرساخت‌های موضوع مالیاتی در کشور نیز شکل گرفته است،ابراز داشت: استان زنجان در این زمینه به نسبت وضعیت خوبی دارد.

استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته شهرداری‌های استان ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردند که این رقم در ۳.۵ ماه سال‌جاری ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است.

افشارچی تاکید کرد: طی ۳.۵ ماه امسال برای دهیاری‎‌های استان زنجان حدود ۴۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: طی سال گذشته در مجموع از محل مالیات بر ارزش‌افزوده حدود ۶۲۵ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کمک شد.

استاندار زنجان تصریح کرد: صنایع استان زنجان در حوزه مالیات عملکرد قابل قبولی داشته و دارند و زنجان در آیتم گران‌ترین استان کشور، در ردیف بیست و چهارم قرار دارد.

افشارچی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان زنجان ۴۷.۸ درصد است،افزود: نرخ مشارکت اقتصادی در این استان ۰.۶ درصد بیشتر از متوسط کشوری است.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha