۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
آزاد سازی سهام شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی سازی
بازار خبر داد؛

آزاد سازی سهام شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی سازی

آزاد سازی سهام متعلق به شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی سازی به دلیل تسویه تعهدات ناشی از خرید سهام انجام شد.

بازار؛ گروه بورس: آزاد سازی سهام متعلق به شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی سازی به دلیل تسویه تعهدات ناشی از خرید سهام انجام شد. شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان به عنوان سهامدار عمده ۱۰,۶۱۶,۲۷۲,۱۰۴ سهم در مالکیت دارد که شامل ۱۷.۲۶ درصد از مجموع سهام کل شرکت بوده و از آنجایی که قبلا این میزان سهم وثیقه شده بوده آزاد شده است و میزان سهام توثیق/مسدود مانده سهامدار عمده نسبت به کل سهام شرکت به صفر رسیده است.

حالا با توجه به اینکه این شرکت زیرمجموعه ذوب آهن اصفهان هست می تواند در سودسازی این شرکت موثر باشد. وضعیت تولید ذوب طی ۳ سال اخیر نشان می‌دهد همه محصولات با رشد تولید مواجه بوده‌اند. طی سه سال اخیر تیرآهن، میلگرد، کلاف و شمش در سال ۱۴۰۰ نسبت به دو سال گذشته رکورد جدیدی در صادرات به ثبت رسانده است. این شرکت در سال گذشته یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن محصولات فولادی به ارزش ۱۴۹ هزار میلیارد ریال شده است. همچنین در مجمع سود ۶ تومانی به ازای هر سهامداران تقسیم کرد.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha