۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
روند قیمت ریپل هنوز صعودی نشده است| برای سرمایه گذاری روی ریپل دست نگه دارید
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند قیمت ریپل هنوز صعودی نشده است| برای سرمایه گذاری روی ریپل دست نگه دارید

پیش‌بینی ما برای قیمت توکن ریپل (XRP ) هنوز صعودی نبوده و ریپل مانند سایر ارزهای دیجیتال قدرتمند ظاهر نشده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی ما برای قیمت توکن ریپل (XRP ) هنوز صعودی نبوده و ریپل مانند سایر ارزهای دیجیتال قدرتمند ظاهر نشده است. با سبز شدن بازارها پس از برگزاری جلسه این هفته کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا، اکثر آلت کوین ها در بازه های زمانی متوسط به بالاترین سطح خود دست یافته اند. با این وجود، قیمت ریپل اما همچنان نشانه ای از پیشرفت از خود نشان نداده است.

یکی از دلایل مهم کاهش علاقه سرمایه گذاران به ریپل، شکایت جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل است. شکایتی که در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شده و هنوز پرونده آن بسته نشده است. هرچند منابع مطلع معتقدند کمیسیون مذکور احتمالا نتجیه دادگاه را به سود خود تمام خواهد کرد.

پیش بینی قیمت ریپل

روند قیمت ریپل هنوز صعودی نشده است| برای سرمایه گذاری روی ریپل دست نگه دارید

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ریپل نشان می دهد که این ارز دیجیتال از ماه می ۲۰۲۱ در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است. این روند نزولی با تغییر قیمت بیت کوین از ۶۹ هزار دلار در نوامبر ۲۰۲۱ تشدید شد. در زمان نگارش این گزارش، قیمت ریپل در ۰.۳۷ دلار معامله می شود.

نگاهی دقیق تر به نمودار نشان می دهد که اینم ارز یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده است. اگرچه شکست قیمت تایید شده است؛ اما قیمت هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده و در صورت بسته شدن روزانه بالای ۰.۳۸ دلار، قیمت به راحتی می تواند نقطه ۰.۴۴ دلار را هدف قرار دهد.

این هدف همچنین با حرکت اندازه گیری شده الگوی معکوس سر و شانه همسو خواهد بود. با این حال، هر حرکت نزولی از سوی بیت کوین ممکن است این تحلیل قیمت را باطل کند. بنابراین، همزمان باید مراقب قیمت بیت کوین نیز باشید تا یک قدم جلوتر در بازار باقی بمانید.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha