۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
«ترون» را طی هفته های آتی زیر نظر داشته باشید| احتمال جهش قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

«ترون» را طی هفته های آتی زیر نظر داشته باشید| احتمال جهش قیمت وجود دارد

قیمت توکن TRX شبکه ترون به یک منطقه بحرانی رسیده که ممکن است باعث ایجاد یک روند صعودی بزرگ شود.

به گزارش بازار،پیش بینی میان مدت قیمت ترون به اقدام قیمت این ارز طی ۲۴ ساعت آینده بستگی دارد. قیمت توکن TRX شبکه ترون به یک منطقه بحرانی رسیده که ممکن است باعث ایجاد یک روند صعودی بزرگ شود. قیمت در آستانه خروج از خط روند نزولی است. با این حال، در همان زمان، پرچم خرسی نیز شکل گرفته که نباید نادیده گرفته شود.

رمزارز Tron در سال ۲۰۱۷ به عنوان ایده فکری جاستین سان راه اندازی شد. با این حال، بنیانگذار میلیاردر ترون، سال گذشته پروژه را رها کرد و به سمت سرمایه گذاری های دیگر رفت. قیمت توکن TRX از زمان خروج جاستین سان در یک روند نزولی شدید بوده است و این پروژه نتوانست پیک قیمت خود در سال ۲۰۱۸ را بشکند.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت ترون پس از افزایش ۲.۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، با ۰.۰۷ دلار معامله می شود که این قیمت همچنان ۶۹.۴ درصد از بالاترین قیمت ترون در سال ۲۰۱۸ یعنی ۰.۲۳ دلار پایینتر است. با این وجود، حجم قفل شده روی این پلتفرم از ابتدای ماه افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

همچنین بر اساس آخرین خبرها، صرافی ارز دیجیتال بایننس ادغام ترو یو اس دی (TUSD) در شبکه TRC-۲۰ را تکمیل کرده است. این به کاربران پلت فرم امکان می دهد تا TUSD را در بلاک چین ترون واریز و برداشت کنند.


پیش بینی قیمت ترون

«ترون» را طی هفته های آتی زیر نظر داشته باشید| احتمال جهش قیمت وجود دارد

تجزیه و تحلیل فنی رمزارز ترون نشان می دهد که این ارز از زمانی که به ۰.۱۸ دلار در آوریل ۲۰۲۱ رسید، روندی نزولی داشته است. از آن زمان، قیمت نتوانسته از خط روند نزولی خود خارج شود.

منطقه ۰.۰۴-۰.۰۵ دلار به عنوان پشتیبان اصلی عمل کرده و قیمت چندین بار از این منطقه جهش کرده است. برای اینکه پیش‌بینی قیمت ترون به سمت صعودی حرکت کند، قیمت باید پرچم خرسی را شکسته و سطح ۰.۰۷۵ دلار را پس بگیرد.

سطح ۰.۰۷۵ دلار در هنگام اتصال به بالا و پایین ژوئن ۲۰۲۲ با سطح ۰.۶۱۸ فیب همسو می شود. بنابراین، بسته شدن روزانه قیمت بالای ۰.۰۷۵ دلار و شکست خط روند نزولی ممکن است منجر به افزایش قابل توجهی شود. این حرکت تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که بهبود قیمت بیت کوین در هفته های آینده ادامه یابد.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha