۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
پذیرش انبار ۲ شرکت سیمانی در بورس کالا

پذیرش انبار ۲ شرکت سیمانی در بورس کالا

انبار دو شرکت سیمانی به عنوان دومین و سومین انبارهای سیمانی در سال ۱۴۰۱ پذیرش شدند و نماد آن ها از دوشنبه ۱۰ مرداد گشوده می شود.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، با پذیرش انبار شرکت های سیمان لار سبزوار و عمران انارک در بازار گواهی پذیرش انبار دو شرکت سیمانی در بورس کالاسپرده کالایی بورس کالا، مشتریان خُرد از دوشنبه هفته آینده (۱۰ مرداد ۱۴۰۱) امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار ۳۹ شرکت سیمانی دارند.
براساس اطلاعیه مدیریت بازارهای مالی بورس کالا، انبار این شرکت ها در شهرستان خراسان رضوی و استان مرکزی فعال شده است و نماد معاملاتی آن برای انجام معاملات ناپیوسته گواهی سپرده کالایی به روش گشایش و با استفاده از سازوکار حراج تک قیمتی از روز دوشنبه ۲۲ فروردین گشایش یافت و آماده انجام معاملات شده بود.

پیش از این و تا پایان سال ۱۴۰۰ انبارها و نمادهای معاملاتی سیمان تیپ ۲ (کیسه ۵۰ کیلوگرمی) ۳۵ شرکت شامل شرکت های سیمان شمال، منددشتی، صنایع سیمان دشتستان، فارس، صوفیان، ارومیه، فارس نو، زنجان، خاش، شاهرود، تهران، خوزستان، غرب، دورود، خزر، بجنورد، ساوه، قاین، شرق، ماهان کرمان، سامان غرب، غرب آسیا، کویر کاشان، زاوه تربت، کردستان، فراز فیروزکوه، هگمتان، نهاوند، آبیک، سپاهان، فیروزکوه، کرمان، گیلان سبز، هرمزگان، ساروج بوشهر و ممتازان کرمان جهت انجام معاملات ناپیوسته گواهی سپرده سیمان در بورس کالا پذیرش شده بودند. در سال ۱۴۰۱ نیز انبار سیمان مازندران در بورس کالا پذیرش شده بود.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha