داخلی سازی چسب کاشی

داخلی سازی چسب کاشی

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان گفت: بطور کلی ۹۸، ۵ تا ۹۹ درصد مواد تشکیل دهنده چسب کاشی داخلی و ۱ تا ۱.۵ درصد وارداتی است.

به گزارش بازار، اکبر معتضدی افزود: خوشبختانه امروز توانایی تولید انواع چسب‌های کاشی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تولید چسب در کشور یک مزیت نسبی محسوب می‌شود، اضافه کرد: چسب کاشی به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزار و محصولات مورد استفاده در ساختمان سازی یاد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان گفت: در گذشته برای نصب انواع کاشی و سنگ از ملات سیمان استفاده می‌شد.

وی افزود: این روش ضمن اتلاف وقت باعث محدودیت در اجرای طرح‌های مختلف می‌شد همچنین کار را برای پیمانکاران و نصابان سخت می‌کرد.

معتضدی اضافه کرد: این محدودیت‌ها را با استفاده از انواع چسب‌های ساختمانی به راحتی می‌توان کنار گذاشت و در سریع‌ترین زمان ممکن و با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر به اجرای انواع طرح‌ها پرداخت.

وی چسب کاشی را به عنوان یکی از مصالح کاربردی در ساختمان سازی دانست و گفت: این چسب در آب بندی کردن مصالح ساختمانی و همچنین برقراری اتصال و افزایش استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان افزود: توسعه سریع و روزافزون این صنعت در سال‌های اخیر باعث شده که شیوه‌های سنتی نصب کاشی با مخلوط سیمان و ماسه جای خود را به مواد جدیدتر صنعتی ببخشد.

وی گفت: چسب می‌تواند جایگزین روش سنتی نصب کاشی شود و به عبارتی با یک ضخامت دو تا سه میلی متر می‌توان بار ساختمان را کاهش داد همچنین چسبندگی خیلی بهتری ایجاد کرد.

معتضدی یادآورشد: استفاده از چسب کاشی نسبت به روش‌های سنتی از مزایای بسیاری همچون قدرت چسبندگی بالا، افزایش استحکام و مقاومت کاشی، کاهش هزینه ها، سرعت بالای نصب و تمیزی کار برخوردار است.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha