۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
دوج لون را زیر نظر داشته باشید| احتمال افزایش قیمت در صورت تحرک بازار میم کوین ها
تحلیل بازار رمزارزها؛

دوج لون را زیر نظر داشته باشید| احتمال افزایش قیمت در صورت تحرک بازار میم کوین ها

قیمت توکن «دوج لون» طی جلسه معاملاتی، ۱۲ درصد افزایش یافته و با این حال، امروز شاهد از سرگیری بازار جانبی ارزهای دیجیتال هستیم که معمولا سود یا زیاد روز گذشته را معکوس می نماید.

به گزارش بازار، قیمت توکن «دوج لون» طی جلسه معاملاتی دیروز، ۱۲ درصد افزایش یافت. با این حال، امروز شاهد از سرگیری بازار جانبی ارزهای دیجیتال هستیم که معمولا سود یا زیاد روز گذشته را معکوس می نماید.

دوج لون طی چند هفته گذشته به مبارزه برای جلوگیری از ریزش بیشتر قیمت ادامه داده است. با این حال، دوج لون در مقایسه با عملکرد سایر ارزهای بازار کریپتو مانند اتریوم یا ارزهای وایسته به آن مانند آوه که پیشرفت قیمت خوبی را طی هفته های گذشته به ثبت رساندند، شکست خورده است.

عدم پیشرفت قیمت چشمگیر دوج لون طی هفته های گذشته، ناشی از تاثیر بازار جانبی بلندمدت در امتداد سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۰۳۵ دلار بوده است. دوج لون همچنین با کاهش قیمت ۳ درصدی در ماه، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین که ۱۵ درصد در ماه افزایش یافته و اتریوم که بیش از ۵۰ درصد رشد داشته، به عملکرد ضعیف خود در بازارها ادامه داده است.

با این حال، آنچه ما در بازار دوج لون شاهد آن هستیم، تعجب آور نیست. به عنوان مثال، دوج کوین نیز به عنوان یکی از ارزهای خانوده میم کوین ها، با عملکرد مشابهی در ماه مواجه شده است. سایر میم کوین‌ها نیز بسیار عقب‌تر از عملکرد بازار هستند که ناشنگر ریزش جذابیت این دسته از ارزها در صنعت ارزهای دیجیتال است.

پیش بینی قیمت دوج لون

دوج لون را زیر نظر داشته باشید| احتمال افزایش قیمت در صورت تحرک بازار میم کوین ها

قیمت دوج لون طی جلسه معاملاتی امروز ۳ درصد کاهش یافت. این افت به دنبال فشار قوی و تهاجمی روز گذشته به سمت صعود است که شاهد افزایش ۱۲ درصدی قیمت ها بود.

با نگاهی به نمودار، به احتمال زیاد می توان گفت که افت قیمت امروز می تواند یک روند معکوس نباشد. دلیل عمده استدلال ما این است که دوج لون برای هفته‌ها در یک بازار جانبی معامله شده و در طی این مدت نتوانسته روند قدرتمند و چشمگیر صعودی را ایجاد کند.

بنابراین، طی چند جلسه معاملاتی آینده، احتمال زیادی وجود دارد که قیمت ها در امتداد سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۰۳۵ دلار به حرکت خود ادامه دهند. همچننی بازار جانبی ایجاد شده شده فعلی نیز ممکن است چند هفته ادامه یابد و باید این را بدانیم که معامله در یک بازار جانبی مخاطره آمیز بوده ریسک آن نیز بالاست. لذا پیش از هرگونه اقدام به خرید یا فروش دوج لون و سایر رمزارزها در شرایط فعلی بازار، حتما احتیاط لازم را به عمل بیاورید.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha