۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
کاهش میدان دید در اکثر جاده های اصفهان| چوپانان- انارک مسدود شد
رئیس مدیریت راه‌های راهداری استان اصفهان خبر داد؛

کاهش میدان دید در اکثر جاده های اصفهان| چوپانان- انارک مسدود شد

اصفهان - تاکی، رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری استان اصفهان گفت: به دلیل تغییرات جوی ایجاد شده، در اکثر جاده های سطح استان اصفهان بارش باران، وزش باد شدید و کاهش میدان دید را شاهد هستیم.

مریم تاکی در گفت و گو با خبرنگاران بازار با اشاره به بارش باران و وقوع سیل در سطح استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر ام راه های سطح استان اینگونه همراه با کاهش میدان دید است.

وی با اشاره به گرد و خاک در برخی از راه های مواصلاتی استان اصفهان ابراز داشت: همه نیروهای اداره راهداری در سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند.

مسدود شدن چوپانان- انارک
رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به مسدود شدن مسیر چوپانان انارک تصریح کرد: این مسیر به دلیل سیل مسدود شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر راه های مواصلاتی سطح استان باران گزارش شده است، گفت: با توجه به شرایط موجود رانندگانی که در جاده های بین شهرستانی در حرکت می کنند باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

تاکی با اشاره به اینکه در محورهای کاشان-برزک، کاشان-آران و بیدگل و کاشان-مشهداردهال گرد و خاک و کاهش میدان دید گزارش شده است، گفت: محورهای اردستان-بادرود، زرین شهر-شهرکرد، گلپایگان-خمین، گلپایگان-خوانسار، کاشان-قم و اصفهان-کاشان نیز به علت بارش باران لغزنده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha