۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
۴۰ درصد از سرمایه گذاری استان زنجان خارجی است
استاندار زنجان:

۴۰ درصد از سرمایه گذاری استان زنجان خارجی است

زنجان - استاندار زنجان با اشاره به اینکه از سرمایه گذاری خارجی در استان استقبال می کنیم، گفت: بیش از ۴۰ درصد سرمایه گذاری استان خارجی است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، بر تقویت زیر ساخت های گردشگری در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای توسعه گردشگری در استان باید برنامه لازم طراحی شده قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه صنایع دستی محصول یک تفکر خلاق است، گفت: باید صنایع دستی جان دوباره گرفته و با محوریت صادرات مورد توجه میراث فرهنگی زنجان قرار گیرد. 

حقیقی با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه گذاری در زنجان تقویت شود و مدیران به صورت جدی وارد شود، تاکید کرد: با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری می‌توان بسیاری از مشکلات پیش روی حوزه سرمایه‌گذاری در استان را حل کرد.

وی گفت: این استان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه و توسعه اشتغال استان استفاده شود.

استاندار زنجان، بر توسعه مراودات تجاری با کشورهای همسایه در استان زنجان تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر مهم باید ارتباط بین دولت و بخش خصوصی تقویت شود.

حقیقی تاکید کرد: از سال ۹۶ تاکنون واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه ورود سرمایه گذار  خارجی به استان زنجان خوب است،افزود: بیش از ۴۰ درصد سرمایه گذاری استان خارجی است.

کد خبر: ۱۶٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha