۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
۳ روستای شهرستان کوهپایه تخلیه شد| مسدود شدن راه‌های منتهی به زاینده رود
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان:

۳ روستای شهرستان کوهپایه تخلیه شد| مسدود شدن راه‌های منتهی به زاینده رود

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استانداری اصفهان از تخلیه و قطع گاز و راه‌های دسترسی سه روستای شهرستان کوهپایه به منظور پیشگیری از خسارت‌های احتمالی بروز سیل خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر پیش بینی بروز سیل در برخی از نقاط استان اصفهان اظهار داشت: شهرستان کوهپایه یکی از مناطقی است که در معرض سیل قرار دارد و از این رو سه روستای این شهرستان برای پیشگیری از بروز خسارت تخلیه، قطع گاز و راه های دسترسی به آن نیز قطع شد.

وی با بیان اینکه این سه روستا عبارتند از دخران، علون آباد و سنگ زیر است، ابراز داشت: سیل از روستاهای فراهان، مارچوبه و آشینه تا دهستان سفلی برزاوند در جریان است.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه لازم است هم استانی های عزیز در مسیر این روستاها از هرگونه توقف وسایل نقلیه خودداری کنند، تصریح کرد: محور نایین به اردستان نیز با توجه به بروز سیلاب دچار محدودیت در تردد شده است.

وی با اشاره به اینکه محورهای جاده ای شرق استان اصفهان از جمله محور مواد لاتی نایین به اردستان تصمیم طور موقت مسدود شده است، گفت: این اقدام به منظور پیشگیری از بروز خسارت و وقوع حوادث اتخاذ شده است.

مسدود شدن راه های دسترسی به زاینده رود
شیشه فروش در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از مسدود بودن راه های دسترسی به رودخانه زاینده رود تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: امکان ارایه خدمات رفاهی و گردشگری به مسافران در بیشه سد زاینده رود تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش دبی رودخانه های شور و زاینده رود خاطرنشان کرد: هرگونه اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و تاسیسات سد زاینده رود تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تشدید شرایط بارندگی و احتمال سیلاب از بعد از ظهر پنج شنبه تا شامگاه جمعه
مدیرکل بحران استانداری اصفهان با اشاره به تشدید شرایط بارندگی و احتمال سیلاب از بعد از ظهر پنج شنبه تا شامگاه جمعه در برخی از مناطق استان اصفهان تاکید کرد: با تشدید فعالیت سامانه مونسونی اقیانوس هند بارش های رگباری و رعد و برق بیشتر مناطق استان را در بر میگیرد و احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

کد خبر: ۱۶۴٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha