۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
بازی سنگین نهنگ ها در زمین «میرر پروتکل»| احتمال افزایش قیمت MIR در آینده نزدیک
تحلیل بازار رمزارزها؛

بازی سنگین نهنگ ها در زمین «میرر پروتکل»| احتمال افزایش قیمت MIR در آینده نزدیک

پس از چند بار پمپاژ و تخلیه قیمت، به نظر می رسد میرر تبدیل به زمین بازی نهنگ ها شده و فاکتورهایی وجود دارند که می تواند حاکی از افزایش قیمت توکن MIR در آینده نزدیک باشد.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت رمز ارز «میرر پروتکل» (MIR) با حرکت نسبتا عجیب قیمت، ممکن است کمی مشکل باشد. پس از چند بار پمپاژ و تخلیه قیمت، به نظر می رسد میرر تبدیل به زمین بازی نهنگ ها شده است. با این وجود، توکن MIR نشانه‌هایی از انباشت در مقیاس بزرگ را نشان می‌دهد که می توان برای آغاز یک حرکت صعودی چشمگیر روی آن حساب کرد.

در زمان نگارش این گزارش، توکن MIR با قیمت ۰.۱۹۲ دلار معامله می شود که ۹۸.۵ درصد کمتر از بالاترین رکورد تاریخ خود در آوریل ۲۰۲۱ است. این ارز از زمان فروپاشی شبکه ترا در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است.

طبق اخبار موجود، حجم قفل شده روی پلتفرم به طور مداوم در حال کوچک شدن است. این پروژه در ابتدای سال جاری میلادی، یک میلیارد دلار ارزش قفل شده داشت که اکنون به ۵۸۴ هزار دلار کاهش یافته و این کاهش شدید در ارزش قفل شده شبکه، به دلیل سقوط شبکه ترا و ریزش کلی ارزهای بازار است.

پیش بینی قیمت MIR

بازی سنگین نهنگ ها در زمین «میرر پروتکل»| احتمال افزایش قیمت MIR در آینده نزدیک

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن MIR نشانگر حضور سنگین نهنگ ها در بازار این رمز ارز است. از زمانی که توکن MIR در ژوئن ۲۰۲۲ به کف ۰.۱۴۹ دلاری رسید، حرکت قیمت دچار نوسانات شدید شده است. قیمت همچنین پس از افزایش به ۰.۳۰ دلار در ماه جولای، اکنون بار دیگر در محدوده ۰.۱۹ دلار معامله می شود که نشان می دهده روند نزولی ممکن است در آینده نزدیک به پایان نرسد. با این حال، چند شاخص وجود دارد که مورد دیگری را نیز نشان می دهند.

حجم معاملات نشان می دهد که نهنگ ها توکن MIR را در خریدهای بزرگ جمع آوری می کنند و پیش بینی یک حرکت بزرگ به سمت بالا را دارند. اگر چنین شود، پیش‌بینی قیمت MIR می‌تواند در میان مدت بسیار صعودی باشد. با این حال، باید به این نکته نیز توجه داشت که هرگونه سقوط قیمت به محدوده پایین‌تر از ۰.۱۴۹ دلار این پیش‌بینی را باطل می‌کند.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha