۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
امکان ریزش قیمت توکن شیبا اینو با انتشار استیبل کوین!
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان ریزش قیمت توکن شیبا اینو با انتشار استیبل کوین!

امروز، قیمت شیبا اینو ۲ درصد کاهش یافت که حرکت اصلاحی قوی ۷ درصدی روز گذشته را نیز تقویت کرده و می تواند منجر به ریزش های بیشتر در ساعات آتی شود.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز شیبا اینو پس از دو هفته صعود تهاجمی که از ۱۲ جولای آغاز شده و پیش از کاهش قیمت فعلی منجر به افزایش ۳۴ درصدی آن شد، در تلاش بوده تا موقعیت خود را حفظ کرده و از ریزش های عمیق جلوگیری نماید. امروز، قیمت شیبا اینو ۲ درصد کاهش یافته که حرکت اصلاحی قوی ۷ درصدی روز گذشته را نیز تقویت می کند.

افزایش اخیر قیمت‌ شیبا در حالی رخ داد که گزارش‌هایی مبنی بر راه‌اندازی یک بازی کارتی با قابلیت دریفات توکن شیبا به عنوان جایزه، برای متاورس جدید خود، منتشر شد. علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز منتشر شده که نشان می‌دهد پلتفرم شیبا قصد دارد یک استیبل کوین را نیز راه‌اندازی کند.

گسترش اکوسیستم شیبا اینو شاهد این خواهد بود که این پلتفرم به آرامی از یکی از محبوب ترین میم کوین ها به یک ارز مهم و کاربردی در حال تبدیل است. گفته می شود توسعه دهندگان شبکه شیبا در حال کار بر روی راه اندازی یک استیبل کوین به نام SHI هستند. گفته می شود این استیبل کوین تفاوت های بزرگی با رقبای ورشکسته خود مانند شبکه ترا داشته و از پشتوانه های بزرگ فنی زیادی برای تقویت خود بهره می برد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

امکان ریزش قیمت توکن شیبا اینو با انتشار استیبل کوین!

در تاریخ ۲۰ جولای، قیمت شیبا از سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۲۵ دلار عبور کرد. با این حال، طولی نکشید که قیمت ها دوباره به سمت پایین تر از سطح مقاومت حرکت کرده و روند صعودی ناکام ماند. از آن زمان، قیمت‌ها در حال کاهش بوده و روند نزولی در جلسه معاملاتی دیروز که ارزش شیبا اینو ۷ درصد کاهش یافت، به اوج خود رسید.

امروز، به نظر می رسد که این روند ادامه داشته باشد و داده های اولیه کاهش قیمت ۲ درصدی را نشان می دهد. نمودار همچنین نشان می دهد که این احتمال وجود دارد که جلسه معاملاتی امروز با افت ادامه یابد. نمودار همچنین حاکی از ادامه افت قیمت در چند جلسه معاملاتی آینده است.

بنابراین، پیش‌بینی ما از حرکات بعدی شیبا اینو این است که قیمت‌ها همچنان به کاهش خود ادامه دهند و احتمالاً به سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلار برسند. با این حال، اگر قیمت ها عقب نشینی کنند و بالاتر از قیمت باز شدن مارکت دیروز یعنی ۰.۰۰۰۰۱۱۶ دلار معامله شوند، این تحلیل نزولی ابطال خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 1
      شیبا تا ۳سال آینده تا ۵۰۰برابر افزایش قیمت خواهد داشت